وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشمایکل : شانس قهرمانی آلمان بیش از دیگر تیمهاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سنگربان سابق تیم ملی فوتبال دانمارک شانس آلمان و هلند برای قهرمانی در یورو 2012 را بیشتر از تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌داند.

دروازه‌بان سابق منچستر یونایتد در گفت و گو با روزنامه‌‌ آس اسپانیا گفت: بر این باورم که سطح رقابت های یورو 2012 لهستان و اوکراین از دورهای پیش با کیفیت تر خواهد شد، چرا که بازیکنان بسیار خوب و تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. معتقدم که آلمان بیشترین شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد، چرا که در تمام پست‌ها بازیکنان طراز اولی در ترکیب دارد. آن‌ها چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ گروهی بسیار خوب کار می‌کنند و به خوبی می دانند که در بازی‌های سرنوشت ساز چگونه نتیجه‌ بگیرند. کارنامه آنها در رقابت های مختلف گویای همه چیز است.
وی درباره این سوال که آیا اسپانیا می‌تواند همچون دوره گذشته جام را بالای سر برد، گفت: اسپانیا همچون دوره گذشته یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی است، اما من پیش‌بینی می‌کنم که این تیم در مرحله نیمه نهایی در مصاف با هلند حذف می شود و از دور رقابت‌ها کنار رود تا دو تیم آلمان هلند بازی نهایی را برگزار کنند. اسپانیا بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب دارد، اما من بر این باورم که حضور آن‌ها در رقابت‌های مختلف باعث خستگی شان می‌شود. رقابت‌های لالیگا بهترین مثال در این زمینه است. ما می‌بینیم که رئال مادرید در اوج به سر می برد و تا چند هفته پیش با فاصله 10 امتیازی نسبت به بارسلونا که ستارگان ملی پوش زیادی در ترکیب دارد، صدرنشین بود. روحیه رقابت پایین آمده است. فاصله امتیازی که بین بارسلونا و رئال مادرید است، به خوبی نشان می‌دهد که بازیکنان بارسلونا نسبت به گذشته افت کرده‌اند یا بهتر بگوییم خسته شده‌اند. این در حالی است که رئال روز به روز پیشرفت می‌کند.
اشمایکل در باره این سوال که تیم ملی فوتبال اسپانیا فقط از بازیکنان بارسلونا تشکیل نمی‌شود، گفت: بله، اسپانیا قهرمان جهان و اروپا است. بارسلونا هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را یدک می‌کشد، نمی گویم که اسپانیا جزو نامزدان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها نیست، اما معتقدم که انگیزه آن‌ها کمتر از هلند و آلمان است. گذشته از این بازیکنان شاخص این تیم همچون ژاوی ، اینیستا، پیکه و پویول از لحاظ ذهنی خسته خواهند شد.
وی درباره شانس ایتالیا برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: ایتالیا در مرحله مقدماتی نتایج خوبی نگرفت، اما تیمی است که پیش از این در دوره‌های گذشته ثابت کرده است که توانایی رقابت را دارد.
دروازه‌بان سابق منچستر یونایتد درباره شانس انگلیس پس از استعفای فابیو کاپلو برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: نمی دانم در انگلیس چه اتفاقی افتاد. تا آغاز این رقابت‌ها 100 روز باقی نمانده و این در حالی است که انگلیس هنوز بدون مربی، کاپیتان و یا حتی سبک بازی مشخصی است. بنابراین من معتقدم که آن‌ها شانسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها ندارند. کاپلو در شرایط بسیار سختی آن‌ها را تنها گذاشت. درباره تیم ملی فوتبال کشورم هم باید بگویم که ما بازیکنانی داریم که در لیگ‌های معتبر اروپایی توپ می‌زنند، اما در این حدی نیستند که تفاوت‌ها را رقم زنند. با این وجود من تیم‌های دانمارک و لهستان را دوست دارم و از آن‌ها حمایت خواهم کرد.
اشمایکل درباره این سوال که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال جهان چه کسی است؟ گفت: به اعتقاد من ایکر کاسیاس بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال جهان است، اما به شخصه مانوئل نویر سنگربان بایرن‌ مونیخ را بیشتر دوست دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 19:09

خدا از زبونت بشنوه

b سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 20:37

نکبت بدم میاد ازش چقدر!ولی راست میگه.

یوآخیم لو سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 21:12

دستت درد نکنه روحیه شاگردام رو بالا بردی
فقط تو یورو مواظب تیمت باش

مصطفی چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 10:37

دستت درد نکنه عزیزم با ای خبرای مسرت بخشت/مطمئن باش اگه آلمان خدایی نکرده زبونم لال قهرمان نشه که اوج بی رحمیه فوتباله..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد