وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: به احتمال فراوان با بایرن تمدید می‌کنم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بهترین گلزن رقابت‌های بوندسلیگا احتمال داد قراردادی جدید با باوارایی‌ها منعقد کند.

به نقل از کیکر، ماریو گومز در بازی شنبه با هانوفر توانست گل پیروزی یارانش را در برد 2 بر یک به ثمر برساند. با این موفقیت او توانست بیست و سومین گل فصل جاری خود را زده و موقعیت بهتری در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا بیابد.

وی روز گذشته در مورد احتمال تمدید قراردادش با مونیخی‌ها اظهار داشت: با توجه به موقعیت مناسبی که برای همکاری میان من و بایرن وجود دارد، احتمال زیاد می‌دهم قراردادم تمدید شود.

مدیر برنامه های گومز نیز گفت: گفتگو های سازنده ای با مدیران باشگاه بایرن انجام شده است و همه آن ها بر تمدید قرارداد گومز اتفاق نظر دارند و این کار به زودی انجام می شود.

گلزن 25 ساله ژرمن‌هاکه با تیم پرافتخار لیگ آلمان تا سال 2013 قرارداد دارد، از مدت‌ها قبل مورد توجه چند رقیب متمول اروپایی قرارگرفته است. اما مسئولان بایرن سخت در تلاش‌ هستند با امضای قراردادی جدید گومز را نزد خود حفظ کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 20:57

بازیکن خوبیه اما بیشتر از ۳۵ میلیون یورو نمی ارزه به جاش ادین ژکو یا هونتلار رو بیارن خوبه این دو هم سطح گومزن ولی کامل تر هستن ولی فکر نکنم این اتفاق بیافته بایرن گومز رو نگه میداره مگر اینکه بخواد اونو ترانسفر کنه و پول کلونی به جیب بزنه که البته کار خوبیه

شاهین سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 22:25

می خوام نکنی.
از مهاجمان بی تکنیک خوشم نمیاد.اگر گومز تکنیک داشت این انتقادات ازش نمیکردم اگر تکنیک داشت ما الان اون نوک جدول جا خوش کرده بودیم.

کامران چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 01:50

تو رو جون عمت تمدید نکن

کامران چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 01:51

جز شانس هیچی نداری..

88 چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 05:42

ایول نظرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد