وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا دور از دسترس نیست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بایرن مونیخ می تواند قهرمان رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا شود.

این درحالی است که باواریایی ها روز 4شنبه در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل مارسی قرار خواهند گرفت و قیصر فوتبال آلمان معتقد است که اگر بایرن بتواند از سد حریف فرانسوی عبور کرده و مقابل برنده دیدار آپوئل و رئال هم به پیروزی برسد، می تواند مدعی قهرمانی باشد؛ آنهم بدون درنظر داشتن حریف تیمش در دیدار فینال.

بکن باوئر در پاسخ به سوالی درمورد جامهایی که بایرن احتمالا در رقابتهای این فصل کسب خواهد کرد گفت: «می توانم قهرمانی تیم در جام حذفی را تصور کنم و حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم دور از دسترس نیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بایرن می تواند بارسلونا را در دیدار فینال شکست دهد، با اشاره به برگزاری بازی فینال در آلیانس آرنا گفت: «اگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در خانه بازی کنی، مدعی هستی؛ حتی مقابل بارسلونا.»

قبل از دیدار فینال، بایرن ممکن است در مرحله نیمه نهایی مقابل رئال قرار بگیرد. بکن باوئر دراین باره گفت: «فکر می کنم این اتفاق می افتد. رویارویی با رئال، قابل برنامه ریزی است. چون رئالی ها مثل هر تیم دیگری فوتبال بازی می کنند.»

البته قبل از رویاپردازی در مورد بازی فینال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که بایرن در بازی مرحله یک چهارم پایانی اش مقابل مارسی چه خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم 4شنبه شب در استادو ولودرام برگزار می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
b جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 12:42

حالا مثلا بارسا چه تحفه ایه!گاوچرونها!از شما بعیده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد