وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غول خفته باواریا بیدار شده!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن مونیخ معروف به باواریایی ها که قدمتش در اواخر فوریه سال 2012 به 112 سال رسید، پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال در آلمان است، توضیح اینکه این تیم دارای 64 عنوان قهرمانی داخلی و خارجی در ویترین باشگاه خود است.  

از مهمترین قهرمانی های اف سی هالیوود می توان به 22 قهرمانی در لیگ آلمان,15 قهرمانی در جام حذفی,6 قهرمانی در لیگ کاپ,4 قهرمانی در سوپر جام آلمان,4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا,1 قهرمانی در جام برندگان اروپا,1 لیگ اروپا و 2 جام بین قاره ای نام برد.

بایرن مونیخ فصل را با شکست خانگی مقابل مونشن گلادباخ شروع کرد ولی سپس روند پیروزی های این تیم شروع و حفظ شد طوری که مانویل نویر در 12 بازی پی در پی توانست دروازه ی خود و تیم مونیخی را بسته نگه دارد.

یوپ هانکس 66 ساله پس از به بن بست رسیدن لوئیس ونگال سرمربی این تیم شد. یوپ هاینکس تجربه ی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم با رئال مادرید دارد پس در این زمینه هم مربی کار کشته ای است. بایرن مونیخ در مقطعی از فصل با متوقف شدن بردهای پی در پی به خصوص شکست در مقابل مونشن گلادباخ و لورکوزن و تساوی ناامید کننده مقابل فرایبورگ، صدرنشینی را تقدیم دورتموند فرصت طلب کرد.

بایرن مونیخ اما با بازگشت روبن و بازیکن طراحی چون باستین شواین اشتایگر ، دو بال کناری خود را پس از مدت ها فعال دید و با حضور ماریو گومز و طراحی شواین اشتایگر و تونی کروس شاید تنها تیم اروپایی باشد که هر سه بال خود به یک اندازه زهردار هستند.

تکمیل شدن بایرن باعث فینالیست شدن این تیم در جام حذفی شد تا بازهم رویارویی دو تیم دورتموند - بایرن مونیخ را برای هواداران عاشق فوتبال در بر داشته باشد. درست است که صدا و سیما مدت هاست عشق فوتبال دوستان لیگ آلمان که پر تماشاگرترین لیگ جهان به شمار میرود و حتی سایر لیگ های معتبر دنیا را نادیده میگیرد ولی میتوانیم با خیره شدن به سایت هایی که نتایج را به صورت زنده نمایش میدهند خود را سرگرم کنیم.

بایرن در سه بازی اخیر لیگ بوندسلیگا خود را پیدا کرده و پس از مدت ها فاصله ی خود را با دورتموند به اندازه ای کاهش داده است که میتواند به ادامه ی روند لیگ امیدوار باشد. بایرن در سه بازی اخیر لیگ توانسته 15 گل به ثمر برساند که آمار خیره کننده ای است و توانسته هواداران خود را به ادامه ی بازی های لیگ امیدوار کند.

بایرن مویخ در این فصل در نبود ریبری و روبن در مقطعی از فصل از مولر و تونی کروس به عنوان بال های کناری خود استفاده کرد، با اینکه زهر بال های کناری گرفته میشد ولی خوبی هایی هم داشت و آن اینکه تونی کروس بیش از ریبری و روبن به فکر بازی سازی و پاس های منجر به گل است و مولر هم با افزایش تجربه ی خود قوای بندی خود را افزایش داده است با اینکه همانند فصل قبل گلزنی نمی کند.

سیستم بایرن چه در حضور روبن و ریبری و چه در غیاب این دو ستاره ی هلندی و فرانسوی ، معمولا 1-3-2-4 بوده است که در مقاطعی از فصل شواین اشتایگر حتی به عنوان هافبک دفاعی نیز انجام وظیفه کرده است.

بایرن مونیخ چهارشنبه شب در فرانسه میهمان مارسی خواهد بود که موفقیت در این دیدار میتواند روحیه ی جدیدی را برای بایرنی که در حال حاضر در هر سه جام حذفی، اروپا و بوندسلیگا مدعی است مفید باشد. پس منتظر جدال بایرن در هر سه جام می مانیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ramin دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 01:27

ba omid payapey bayern

ramin دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 01:33

pirooziye payapey bayern

محسن اشتایگر دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 10:51

اشتایگر کی میاد؟

vahid ahmadi دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 11:45

bazi ba dortmund dobare be khabe bahare mibarimeshun

مهدی دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 12:02

vahid ahmadi مثل اینکه یادتون رفته فصلی هایی رو که تو زمین خودتون ۵-۱ و تو زمین ما ۵-۲ باختین یا بهتره بگم تحقیر شدین؟؟
به همین زودی یادتون رفت؟؟
یه چند هفته ی دیگه دوباره بهتون یاد اوری می کنیم!!

علی ( میشائیل ) دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 14:11

اینجا وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخه نه تیم هایی که فقط میتونن تو لیگ بازی کنن و آبروی ژرمن ها رو تو اروپا ببرن

شاهین دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 23:13

درود بر مردان اف سی هالیوود.
ببینید اینجا نه سایت هواداری دورتمونده نه تیمهای دیگه.
اینجا نه سایت هواداری تیم ملی المانه نه تیمهای ملی دیگه.
(فقط بایرن مونیخ و دیگر هیچ)

محسن اشتایگر سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 10:58

ای بابا دوستان سربه سر بچه نزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد