وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برد پرگل دورتموند؛ فاصله بایرن مونیخ و دورتموند مجددا ۵ امتیازشد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بروسیا دورتموند توانست در ورزشگاه راین انرگی، کلن را با شش گل در هم بکوبد و فاصله با بایرن مونیخ را در صدر جدول مجددا به پنج امتیاز برساند.

قهرمان فصل پیش بازی را خوب آغاز نکرد و بازیکنان پاس‌های اشتباه فراوانی دادند و در مناطق خطرناکی توپ را از دست دادند. در دقیقه 13 بود که آنها ناگهان به خود آمدند. سانتر مارتین لانیگ از سمت راست را میلیووی نوواکوویچ با ضربه سری چرخان وارد دروازه رومن وایدنفلر کرد که جای‌گیری بسیار بدی داشت.

دورتموند سپس بازی بهتری ارائه داد و دروازه میشاییل رنسینگ را بارها به خطر انداخت. در دقیقه 26 بود که لوکاس پیشچک روی سانتر عالی مارسل شلمتزر با ضربه سری ماهرانه دروازه رنسینگ را گشود.

دورتموند سوار بازی شد و البته کلن هم در دقیقه 38 موقعیت خوبی را از دست داد. لوکاس پودولسکی با وایدنفلر تک‌به‌تک شد اما ضربه بد او را دروازه‌بان دورتموند گرفت.

دورتموند در دقیقه 47 گل دوم را زد. سانتر پیشچک به شینجی کاگاوا رسید و او با ضربه‌ای دیدنی توپ را وارد دروازه رنسینگ کرد.

بازیکن ژاپنی به درخشش ادامه داد و در دقیقه 52 با پاس پشت پایی فوق‌العاده توپ را به روبرت لواندوفسکی رساند تا این بازیکن هم گل‌زنی کند.

ایلکای گون‌دوغان هم در دقیقه 79 نام خود را به لیست گلزنان افزود. روی حرکت یک و دوی او و کاگاوا بود که این ملی‌پوش آلمانی ترکیه‌ای‌تبار به‌آسانی گل چهارم را زد.

کاگاوا در دقیقه 80 گل پنجم را هم به ثمر رساند. او سانتر پیشچک را به گل تبدیل کرد.

در نهایت ایوان پریشیچ تازه‌وارد در دقیقه 84 گل آخر بازی را زد تا دورتموند بازی را شش بر یک ببرد و با 62 امتیاز و پنج امتیاز اختلاف با بایرن مونیخ در صدر جدول قرار بگیرد. کلن هم با 28 امتیاز چهاردهم است ولی با منطقه سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid ahmadi دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 04:28

mibinam ke ye munihi cm nazashte baba man ke diruz goftam mibarim shoma tu tavahome ghahremani hastin ghabul nemikonin

محمد_13 دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 09:53

وحید جان فاصلۀ بایرن و دورتموند 2 امتیازه ، که با یک تساوی دورتموند کلاس جوجه های وستفالن تعطیل...

در ضمن هر موقع تعداد قهرمانی تیم شما از تعداد انگشتای دو دست تجاوز کرد ، بعد ادعای بزرگی کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد