وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: آلمان می تواند قهرمان یورو 2012 شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژرمنها که آخرین بار در سال 1996 قهرمان یورو شدند، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابتهای یورو 2012 هستند.

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال مادرید، معتقد است آلمان می تواند در رقابت های یورو 2012 به قهرمانی برسد.

شاگردان لو در رقابت های سال 2008 به عنوان نایب قهرمانی رسیدند اما اوزیل معتقد است آنها می توانند این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت: "ما در دوره قبل خیلی به قهرمانی نزدیک شدیم و امیدواریم این بار بتوانیم کار را تمام کنیم. هدف ما رسیدن به قهرمانی است و من معتقدم می توانیم به آن دست پیدا کنیم."

آلمان در مرحله گروهی رقابت های یورو 2012 با تیم های پرتغال، دانمارک و هلند همگروه است و اوزیل تایید کرد که بازیکنان رئال در مورد رقابت های یورو 2012 در رختکن زیاد صحبت می کنند: "البته بازیکنان آلمانی و پرتغالی در مورد هم گروهی شان صحبت می کنند. پرتغالی ها احترام زیادی برای آلمان قائلند و البته کمی هم سر به سر هم می گذاریم. ما می گوئیم که آنها را شکست خواهیم داد و آنها هم می گویند ما را شکست می دهند و از این حرفها. ما در انتظار آغاز این رقابت ها هستیم، هدف ما رسیدن به موفقیت است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد