وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: خوش شانس بودیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ توانست به سختی در دیدار چهارشنبه شب در مقابل تیم مونشن گلادباخ پیروز شود ، تا در فینال جام حذفی آلمان حریف بوروسیا دورتموند آلمان باشد. نظرات اعضای بایرن در ادامۀ مطلب.

یوپ هاینکس: هر دو تیم بازی فوق العاده ای به اجرا گذاشتند. گلادباخ بسیار خوب سازمان یافته بود ، و البته خطر های بسیاری را ایجاد کرد. از همین رو آنها سه فرصت بسیار خوب برای گلزنی داشتند. به طور کلی نمایان بود که شانس آوردیم 1 – 0 عقب نیفتادیم و این تا پایان بازی ادامه داشت. در نهایت ما برندۀ خوش شانس مسابقه بودیم. مانوئل نویر عمکلرد بزرگی از خود به نمایش گذاشت. او در طول جریان بازی یک فرصت بسیار خوب را از مارکو ریوس گرفت و در ضربات پنالتی سرنوشت ساز ظاهر شد. تیم من از اعتماد به نفس زیادی برخوردار است و من برای انتخاب پنج پنالتی زن مشکلی نداشتم.

مانوئل نویر: من ترجیح میدام که ما سرنوشت بازی را قبل از ضربات پنالتی مشخص کنیم. ما می توانیم خوشحال باشیم که شوت زن هایی به این خوبی داریم. برای من و کل تیم مشخص بود که امروز می خواهیم رو به جلو حرکت کنیم. می خواستیم در فینال برلین حضور داشته باشیم و در انجام آن موفق بودیم.

فرانک ریبری: بازی آسانی نبود. ما مشتاقانه می خواستیم که در طول 90 دقیقه به پیروزی برسیم ، اما مونشن گلادباخ یک تیم خوب است. فکر می کنم که بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. ما همیشه با تمرکز کامل به دنبال رسیدن به فینال برلین بودیم. در نیمۀ نخست ما سه موقعیت داشتیم تا دروازۀ حریف را باز کنیم. من برای مانوئل نویر بسیار خوشحالم.

لوسین فاوره ( سرمربی مونشن گلادباخ ): این بسیار سخت بود ، بایرنی ها شانس های داشتند و ما هم شانس های خودمان را داشتیم. به وضوح مشخص بود که آنها بهتر از ماه های ژانویه و آگوست بودند. پذیرفتن شکست در ضربات پنالتی بسیار سخت است ، اما شما باید راهتان ادامه دهید. این یک بازی مهم بود ، اما بازی روز شنیه برای من مهمتر است. ما باید خیلی سریع این موضوع را هضم کنیم ، ما نمی توانیم این اتفاق را تغییر دهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان چلسی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 10:54 http://fc-chelsea-news.mihanblog.com

سلام عزیزم...وبت واقعا عالی...اگه مایل هستی منو با نام: وبلاگ خبری چلسی در ایران لینک کن و به وبِ من بیا و خبر بده تا لینکت کنم...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد