وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکس العمل باواریاییها پس از برخورد با مارسی


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان مسئولان و بازیکنان دو تیم بایرن مونیخ و مارسی نظرات خود در مورد قرعه تیمشان را بیان کردند.

کارل هاینس رومنیگه: "ما میتوانیم از این قرعه راضی باشیم. با توجه به بازی مقابل بازل اولین بازی مقابل مارسی در خانه حریف میتواند امتیاز کوچکی برای ما باشد.اما بگذارید در مورد اینکه بخواهیم تصور کنیم تیم آسانی روبروی ما است هشدار دهم زیرا تیمی مانند دورتموند دوبار از آنها شکست خورد بنابراین نمیتوانیم نسبت آنها مهربان باشیم. بسیار خوب است اگر در همان بازی اول کار را تمام کنیم. باید تلاش کنیم و در خانه حریف به گل برسیم . بهتر در مورد مرحله حرفی نزنیم و تمام تمرکزمان را بر روی مرحله یک چهارم بگذاریم. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی است و لازمه رسیدن به آن کار و تلاش سخت است. بازی میلان مقابل بارسلونا بازی حساسی بین دو مدعی است و این بدین معنا است که یکی از آنها حذف خواهد شد."

فیلیپ لام: "قرعه خوبی نصیبمان شده است. در مرحله یک چهارم هیچ حریف آسانی وجود ندارد اما ما خوشحالیم که آنها رئال و بارسلونا نیستند. آنها تیهای اینتر و دورتموند را حذف کرده اند و همین اخطاری جدی برای ما است. نقطه قوت آنها اتحاد تیمی است. بازی اول در خانه حریف امتیاز کوچکی برای ما محسوب میشود."

فرانک ریبری: "بازی آسانی نخواهد بود اما ما بایرن مونیخ هستیم. در تیم مارسی مسائل فراوانی وجود دارد مثلا نها رقابت تنگاتنگی در لیگ خود با سایر رقبا دارند اما آنها بسیار جنگنده اند و احتمالا 60،000 تماشاگر هم در بازی خانگیشان مقابل ما به استادیوم می آیند.مردم مارسی دیوانه فوتبال هستند اما باید دید از بازگشت من به استادیوم تیم سابقم چگونه استقبال میشود."

وینسنت لابرون (رئیس باشگاه مارسی):"بایرن جزء سه تیمی است که باید از آنها ترسید ، آنها تیمی با قدرت هجومی استثنایی هستند.لوییز دریفوس (مارگارت لوییز دریفوس سهامدار اصلی تیم مارسی) بسیار به بایرن نزدیک است. ملاقات مجدد با فرانس بکن باوئر باعث خوشحالی است ، بازی کردن مقابل بایرن شوخی نیست اما معتقدیم برای صعود شانس هایی داریم و مسلما دو بازی بزرگ پیش روی ما است."

دیدیه دشام (سرمربی تیم مارسی): "واقعا قرعه سختی است. طبیعی است که از اینکه با دو تیم اسپانیایی روبرو نشدیم خوشحالیم اما فکر میکنم بایرن هم تفاوت چندانی با آنها ندارد. این بسیار مهم است که در بازی رفت موفق باشیم مانند بازی با اینتر میلان اما داستان بایرن کاملا متفاوت است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد