وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: باید بازی رفت در مارسی را ببریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه فوتبال بایرن مونیخ معتقد است این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید بازی رفت خود مقابل المپیک مارسی را با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، این تیم پس از قرعه کشی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید بازی رفت را در مارسی برگزار کند. برنده این دیدار در نیمه نهایی مقابل یکی از دو تیم رئال مادرید یا آپوئل قرار خواهد گرفت.

رومنیگه در این باره گفت: مارسی اینترمیلان را شکست داده به همین دلیل ما باید مراقب باشیم.

وی افزود: سعی خواهیم کرد نتیجه خوبی در مارسی بگیریم تا به نیمه نهایی برسیم چون درصورت صعود رئالی ها، بازی مهیجی در نیمه نهایی در پیش خواهیم داشت.

رومنیگه با وجود این به بازیکنان بایرن مونیخ هشدار داد، مراقب باشند و پیشاپیش به نیمه نهایی فکر نکنند.

مدیر باشگاه بایرن مونیخ تصدیق کرد: رئال بازی راحتی با آپوئل در پیش دارد اما بهتر است که ما به احتمال رویارویی با آنها در نیمه نهایی فکر نکنیم. هدف ما رسیدن به مرحله بعد است اما باید ابتدا گام نخست را برداریم.

با وجود این ''فیلیپ لام'' مدافع بایرن مونیخ اعلام کرد که همچنان دو تیم قدرتمند اسپانیایی یعنی بارسلونا و رئال مادرید را به عنوان مدعیان اصلی بازی فینال می داند.

وی گفت: مدعیان اصلی هنوز هم بارسلونا و رئال مادرید هستند. خوب می شد اگر در راه رسیدن به فینال به هیچکدام از آنها برخورد نمی کردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 20:30

بابا نترسین دیگه
ما فقط برای برد میریم
حالا اگرم زبونش لال باختیم باختیم دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد