وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن بائر و افشای راز بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ قیصر فوتبال آلمان پرده از رازی برداشت که رنج این باشگاه مشهور را از نداشتن تماشاگر پرشور و متعصب در استادیوم ها، نشان می دهد.

فرانتس بکن باوئر،رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، در سخنانی جالب از فقدان تماشاگر پرشور در ورزشگاه اختصاصی این تیم خبر داد و از این موضوع انتقاد کرد. 

قیصر فوتبال آلمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نشریه هفتگی فوکوس،با پرافتخار خواندن تیم فوتبال بایرن مونیخ در کشورش، پرده از رازی برداشت که رنج این باشگاه مشهور را از نداشتن تماشاگر پرشور و متعصب در استادیوم ها، نشان می دهد.

بکن باوئر که تیمش چهارشنبه شب گذشته با نتیجه جالب 7 بر صفر از سد تیم اف ث باسل سوییس گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانی باشگاههای اروپا صعود کرد،در سخنانی بعد از این پیروزی، اعتراف کرد، که در طول مسابقه از بلندگوهای مخصوصی استفاده شده بود که صدای تشویق بی امان تماشاگران را بیش از آنچه که هست در ورزشگاه نشان دهد. 

این بازی در ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ ( آلیانس آرنا) در حضور تماشاگران سنتی این تیم معروف درحالی برگزار شد، که همچون همیشه خبر از تشویق احساسی بازیکنان نبود و طرفداران مرفه این باشگاه ترجیح دادند تا بازی تیم مورد علاقه خود را در حداقل آرامش و سکوت نگاه کنند.

از گذشته، همیشه این انتقاد درمورد طرفداران تیم بایرن مونیخ مطرح بوده که در ورزشگاه به اندازه کافی و پرشور از تیم مورد علاقه خود در هنگام مسابقات طرفداری نکرده و هیجان لازم را به بازیکنان داخل زمین منتقل نمی کنند.

این درحالی است که طرفداران تیم های دیگری همچون دورتموند،شالکه، لورکوزن و دیگر تیم ها در هنگام تماشای بازی تیم مورد علاقه خود، ورزشگاه را به وجد می آورند و با تشویق های پر شور خود، بازیکنان تیم محبوبشان را به بازی جذابتر فرامی خوانند.

مربی و بازیکن افسانه ای فوتبال آلمان در پاسخ به تعجب خبرنگار از شنیدن چنین جملاتی از سوی وی، گفت: این موضوع در باشگاه های دیگر هم اتفاق افتاده و امری عادی است .

بکن باوئر به عنوان نمونه به حضورش در باشگاه لیورپول انگلیس برای تماشای بازی این تیم اشاره کرد و گفت: من بعد از تماشای آن بازی تا مدتها خوب نمی توانستم بشنوم زیرا صداهایی که از بلند گوی ورزشگاه پخش می شد برای چندین روز در گوش من زنگ می زد.

باشگاه بایرن مونیخ البته در واکنش به سخنان افشاگرانه بکن باوئر، انجام چنین کاری را بطور کامل انکار و تاکید کرد که چنین اقدامی از سوی باشگاه در هنگام مسابقات تیم انجام نمی شود و نیازی هم به این کار نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 20:25

واقعا که هوادارای باشگاه لیورپول تو دنیا تک.چند سال پیشا که لیورپول خیلی قوی بود و تلوزیون همش بازیهاشو پخش میکرد صدای تماشاچیاشون بسیار بلند بود.
ای کاش هوادارای بایرنم مثل لیورپولیها بودن البته خوب کلا کشور المان مردمانشون سردن.

شاهین جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:12

ولی قیصر نباید این تو رسانه ها عنوان میکرد آبروی بایرن برد.

ali شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 01:42

آقا فرانس,دیگه خیلی روی اعصابیا....
آخه این مصاحبه ها چیه دم به دم ؟!!!!
میخوای چیرو ثابت کنی؟!!!!

b شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:09

خوب ما را ببرند الیانس تا ورزشگاه را براشون بذاریم رو سرمون!به به چی میشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد