وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: پیروزی مقابل بازل اخطاری برای حریفان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس ستاره ملی پوش تیم بایرن پیروزی 7-0 تیمش مقابل بازل را زنگ خطری برای تمام حریفان داخلی و اروپایی بایرن میداند.

تیم بایرن مونیخ که بعد از تعطیلات زمستانی بعد از چند بازی نا امید کننده و شکست در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بازل به نظر میرسید که روزهای خوب نیم فصل اول خود فاصله گرفته است یکبار دیگر با شکست 7-0 تیم هوفنهایم در ابتدای هفته و همچنین پیروزی قاطع 7-0 مقابل بازل در بازی برگشت لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعد این فشار ها را بر روی خود کم کرد. از این رو تونی کروس ستاره جوان باواریاییها اظهار دارد بایرن اشتهای خود برای موفقیت را بازیابی کرده است.

کروس در گفتگویی با سایت TZ میگوید: "مسلما پیروزی ما مقابل بازل نشانه ای برای حریفان است. همه دیدند که ما به فورم ایده آل خود بازگشته ایم. تیم دورتموند هم از پیروزی تیم ما مقابل بازل احساس خطر خواهد کرد. ما نشان دادیم که چقدر تشنه موفقیت هستیم. این پیروزی علامت روشنی نه تنها برای حریفان آلمانی بلکه برای تمامی رقبای اروپایی ما نیز بود.

بایرن هم اکنون با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دورتموند در جایگاه دوم جدول بوندسلیگا قرار دارد و فردا در هفته بیست و ششم بوندسلیگا میهمان تیم هرتابرلین خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 13:22

تو هم جو گرفت؟!

b شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:54

راست میگه بچه.همه ترسیدند حالام خفه شدند مثل موش رفتند تو سوراخشون قایم شدند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد