وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: نه می خواهیم به بارسلونا بخوریم و نه به رئال

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران. طبق صحبتهای رئیس افتخاری باشگاه باواریایی بهترین حالت برای تیم بایرن این است که به غولهای اسپانیا برخورد نکند.

با اتمام رقابتهای مرحله یک هشتم  پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن 8 تیم راه یافته به دور بعدی رقابتها، همه درانتظار آن هستند تا با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی، تیمها حریفانشان را بشناسند

دراین میان روزنامه بیلد هم در گزارشی صحبتهای فرانس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن را بازتاب داده. بکن باوئر ترجیح می دهد تا تیمش بدرمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید یا بارسلونا برنخورد.

بکن باوئر بعد از برد 0-7 تیمش مقابل بازل سوئیس،درمورد حریف بعدی بایرن دراین رقابتها گفت:« از نظر شرایط آمادگی بایرن می تواند مقابل هر حریفی به پیروزی برسد؛ حتی رئال مادرید و بارسلونا ولی امیدوارم که در قرعه کشی روز جمعه، به این دو تیم برنخوریم.»

قیصر فوتبال آلمان ادامه داد:« ما ترجیح می دهتا در دیدار فینال که روز 19 می در مونیخ برگزار می شود مقابل یکی ازاین دو تیم قرار بگیریم.» 

نظرات 9 + ارسال نظر
کورش پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 18:35

با رئال مادرید سال 2007 بازی کردیم با مربی گری کاپلو بردیمشون.
با شانسلونا سال 2009 بازی کردیم خاطره ی خوبی نداریم.
با میلان 2006 و 2007 بازی کردیم که جفتشو باختیم.
با چلسی سال 2005 بازی کردیم که باختیم.
با بنفیکا هم سال 2009 بازی کردیم که 12-1 بردیم.
در کل به نظرم تو این تیم ها فقط بردن شانسلونا تو دو بازی رفت و برگشت خیلی سخته.
تا فردا .........

مصطفی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 18:46

من ترجیح میدم بخوریم به رئال. خیلی دوست دارم یه حالی از این مورینیو مغرور بگیریم.

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:14

من دلم میگه میخوریم به مارسی ولی احتمالا به چلسی میخوریم حالا ببین

شاهین پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:45

ما در مرحله ای 1/4 ن باید به بارسا بخوریم ن رئال.
ب نظر من مارسی یا آپول یا چلسی روبرو بشیم بهتره.
امیدوارم که فینال ب رئال بخوریم.

farshad پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 21:45

به میلان بخوریم تا این تیم ایتالیایی هم حذف شه امتیاز لیگم بره بالا

MER3AD پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 22:03

آپویل بهتره راحت تره

ka-z پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 22:48

من دوست دارم با آپوئل بازی کنیم،اگه آپوئل نشد،با مارسی

مهدی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 23:09

نظر همه با ارزش هستش ولی به نظرم نباید با حریف های ساده بازی کنیم.
من دوست دارم یا با چلسی بازی کنیم یا با میلان!!
اگه هم نشد با رئال!

سروش جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 01:40

کاش رئال و بارسا به هم بخورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد