وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: از لحظه شروع تا پایان فوق العاده بودیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن مونیخ با شکست غیر قابل پیش بینی 7-0 مقابل بازل توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. اکنون عکس العمل مربیان و بازیکنان دو تیم بعد از بازی را در ادامه مطلب میخوانیم.

اولی هوینس:" این دومین بازی پیاپی ای است که تیم ما نشان میدهد چه تواناییهایی دارد. تماشای این بازی واقعا لذت بخش بود. دو بازی آخر تیممان فوتبالی در سطح بسیار بالا بود."

یوپ هاینکس: "تمام افتخار این بازی متعلق به تیم است. عملکر تیم کاملا شبیه روز شنبه بود. در طول تمرینات این هفته من احساس کردم که همه مصمم هستند تا صعود کنند. ما کاملا بر روی این بازی تمرکز کرده بودیم. امروز ما فوتبال خوبی از لحظه شروع تا پایان بازی کردیم. ما صعود کردیم و اولین کاری که میبایست انجام دهیم این بود که یک گل زود هنگام بزنیم. بعد از اینکه یک گل جلو افتادیم بسیار با هوش ، با آرامش و استادانه بازی بازی کردیم. تثبیت موقعیت و سازماندهی تیم ما بسیار عالی بود به طوریکه در تمام بازی ذر زمین آنها اردو زده بودیم. من از این موضوع بسیار خوشحال بودم. سرتاسر این بازی عالی بود. دومین و سومین گل از لحاظ روانی در زمان بسیار مناسبی به ثمر رسیدند و همین امر باعث شد تیم بازل از نظر روحیه تضعیف شود. ما نشان دادیم که میخواستیم صعود کنیم و به مرحله یک چهارم برسیم."

فیلیپ لام: "هرگاه سه یا چهار گل از حریف پیش می افتید میتوانید بگویید از بازی لذت میبرم. اما انجام این کار بسیار سخت است. ما میدانستیم که باید دروازه تیم را بسته نگه داریم و اولین گل برای ما مهم است. میدانستیم که اگر پیش بیفتیم شکست دادنمان سخت است. ما بازیکنان هجومی ای داریم که به خوبی در موقعیت تک به تک قرار میگیرند."

ماریو گومز: "بازی آخر هفته مقابل هوفنهایم مهم بود. حالت اولیه خوب بود و تماشاگران هم ما را به خوبی تشویق میکردند. ما از همان ابتدا آنها را تحت فشار قرار دادیم و سپس اولین گل را به آنها زدیم. ما امشب دست نیافتنی بودیم. نکته مثبت این بازی این بود که اعتماد به نفسمان را برگرداندیم و حالا می توانیم بهتر عمل کنیم."

آرین روبن: "بسیار عالی بود. شنبه خوب بودیم و امشب هم عالی ظاهر شدیم. ما امشب حتی بهتر از این هم میتوانستیم باشیم. هفت گل در لیگ قهرمانان-- باورنکردنی  است! من احساس میکنم بعد از بازی یا شالکه پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لورکوزن همه کار کردیم تنها گلزنی نکردیم. از آن موقع دستنیافتی شده ایم."

توماس مولر: "ما آنها را تحت فشلر قرار دادیم و بازی متنوعی ارائه دادیم. دومین و سومین گل قبل از نیمه اول مهم بود، این یک شک برای بازل بود. بعد از آن با هیجان بیشتر بازی را دنبال کردیم و هرکاری که خواستیم انجام دادیم. تیم ما در مسیر درستی گام برداشت و همه روز خوبی داشتند. ما کاملا شایسته پیروزی بودیم."

هیکو فوگل(سرمربی بازل): "ما بی نهایت ناراحت هستیم چون نمیخواستیم اینچنین شکست بخوریم اما نمیخواهم بگوییم شایسته چنین شکستی نبودیم. بایرن بسیار پر شور بازی میکرد و ما نمیتوانستیم مقابل آنها مقاومت کنیم. ما حذف شدیم و من فکر میکنم این اختلاف امتیاز حق ما بود. ما به تیم آتشین بایرن باختیم. ما محدودیت های مان را نشان دادیم در حالیکه هیچ چیز جدیدی هم یاد نگرفتیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 16:30

چه عجب گوش دراز فهمیدی بایرن باید چه جوری بازی کنه همینجوری با قدرت ادامه بده

مصطفی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 23:23

فکر کنم هاینکس سن پدر شما رو داشته باشه یا شایدم بابا بزرگتون اصلا اینها هم نه فکر کن یه پیرمرد دستفروش سر کوچتونه اونقت شما این آقا رو باید اینجوری خطاب کنی. ایشون شاید مربی بروزی نباشه اما یکی از مربیان فوق العاده با احترام در بین مربیان آلمانه .
واقعا این خارجیا میگن ما ایرانیا بی فرهنگیم حقا که راست میگن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد