وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: می توانیم به مرحله بعدی چمپیونزلیگ برسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان هاینکس در دیدار رفت 1-0 شکست خوردند اما هاینکس به پیروزی تیمش در دیدار برگشت و صعود به مرحله بعد خوش بین است.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که تیمش می تواند در دیدار برگشت مقابل باسل در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شود.

شاگردان هاینکس در دیدار رفت 1-0 شکست خوردند اما هاینکس به پیروزی تیمش در دیدار برگشت و صعود به مرحله بعد خوش بین است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قبلا هم گفته ام. باسل تیم بسیار خوبی است. آنها ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند. آنها در دیدار رفت نشان دادند که چه توانایی هایی دارند. با این وجود، دیدار امشب دیدار متفاوتی خواهد بود.

ما بازیکنان باتجربه زیادی داریم و من مطمئنم که می توانیم به مرحله بعد برسیم. ما مقابل هوفنهایم فوق العاده بودیم. جو تیم بسیار خوب و مثبت است. همه بازیکنان شرایط این دیدار را به خوبی می دانند.

البته فشارهایی وجود دارد اما من احساس خیلی خوبی نسبت به این دیدار دارم. ما باید حمله کنیم اما باید توازن هم احتیاج داریم. این به آن معناست که ما باید مراقب باشیم و در دفاع کاملا تمرکزمان را حفظ کنیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 22:06

اگه صعود نکنیم که من خودم می آم میکشمت!!
پس به نفعته صعود کنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد