وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بازل برای افتخار‌آفرینی به آلیانس‌ می‌‌آید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اوتمار هیتسفلد از زمانی که تیم اف.ث.بازل حریف مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ آلمان شد، مورد درخواست رسانه‌های بی شمار داخلی و بین المللی برای انجام مصاحبه واقع شد.

علت این همه درخواست از وی نیز روشن بود، وی به عنوان یک مربی آلمانی موفق در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ هدایت بایرن را برعهده داشت و حتی در سال ۲۰۰۲ این تیم را به مقام قهرمانی قاره رساند. از طرفی از سال ۲۰۰۸ زمام امور تیم سوئیس را برعهده گرفت و شناخت وسیعی نسبت به تیم ‌های باشگاهی این کشور از جمله بازل داشت.

وی به همین منظور در مصاحبه با نشریه کیکر اظهار داشت: بایرنی‌ها نباید تصور کنند بازل در بازی برگشت  با ترس و لرز وارد زمین آلیانس آره‌نا خواهد شد. بازل بازی رفت را برنده شده و اکنون برای کسب افتخاری دیگر می‌آید. آن‌ها در دور مقدماتی هم با نتایج خارق‌العاده‌ای که مقابل منچستریونایتد انگلیس گرفتند، نشان دادند چقدر شجاع هستند.

او در این گفت‌وگو به نکات دیگری به شرح زیر اشاره کرد:


*آقای هیتسفلد، همه هواداران بایرن در بازی برگشت از مونیخی‌ها یک چیز می‌خواهند. این که تیم هاینکس باخت یک بر صفر بازی رفت مقابل بازل را جبران کرده و به دور یک هشتم نهایی صعود کند. فکر می‌کنید بازلی‌ها در این بازی  با ترس و لرز وارد میدان خواهند شد؟

نه، به هیچ‌وجه بایرنی‌ها نباید چنین تصوری کنند. بازل بازی رفت را برنده شده و اکنون برای کسب افتخاری دیگر می‌آید. آن‌ها در دور مقدماتی هم با نتایج خارق‌العاده‌ای که مقابل منچستریونایتد انگلیس گرفتند، نشان دادند چقدر شجاع هستند.


*برداشت شما به عنوان مربی تیم ملی سوئیس و کسی که بازل را از نزدیک می‌شناسد، از حریف بایرن چیست؟

در این باره زیاد صحبت نمی‌کنم. فقط به همین نکته بسنده  می‌کنم که بازل به هیچ‌وجه تیم کوچکی نیست. آن‌ها مجموعه‌ای کاملا هماهنگ هستند. همه اعضای تیم برای کسب موفقیت تا سرحد توان تلاش می‌کنند. از هیچ تلاش فروگذار نیستند. به نظرم اگر بتوانند بایرن را حذف کنند، هیچ بعید نیست تا فینال هم پیش بروند.


*از نظر سبک بازی فکر می‌کنید در بازی برگشت بازل با چه استراتژی به میدان بیاید؟

بازل تیم متعادلی است. نتایجی که فصل جاری گرفته، بیان‌گر این نکته است. آن‌ها بطور قطع به سیستم ۲-۴-۴ وفادار خواهند ماند. در این روش بسیار با تبحر عمل می‌کنند. در دفاع و حمله مثل آلمان‌ها منظم هستند. مطمئنا تلاش خواهند کرد ابتدا دروازه‌ خود را حفظ کنند. برایشان خیلی مهم است از اندوخته برد یک بر صفر بازی رفت نهایت محافظت را به عمل آورند.


*فکر می‌کنید هاینکس برای این بازی از ابتدا باستین شواین اشتایگر را وارد ترکیب تیمش خواهد کرد؟

از فضای بایرن دور هستم. نمی‌دانم هاینکس دقیقا چه برنامه‌ای دارد. اما «شواینی» برگ برنده بایرن است. با حضور او بایرن کاملا متحول می‌شود. به نظرم احتمال زیادی وجود دارد که مربی بایرن از وجود اشتایگر از ابتدا استفاده کند.


*اگر شواین اشتایگر در بازی باشد، فکر می‌کنید بازلی‌ها برنامه‌ای برای از کار انداختن ریبری و روبن خواهند داشت؟

از آنجایی که اساس بازی بایرن براساس حرکات شواین اشتایگر، ریبری و حتی روبن شکل می‌گیرد، فکر می‌کنم بازل طرح ویژه‌ای برای مهار این مثلث خواهد داشت.


*خود شما نتیجه بازی برگشت را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آیا بازل صعود می‌کند یا بایرن؟

عجب سئوال سختی پرسیدید!(می‌خندد)، اجازه دهید در این باره چیزی نگویم. از نظر من هر دو تیم شانس صعود دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
b چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 14:22

درمورد من یو دستش درد نکنه لطف کرد به جهان فوتبال!ولی بایرن سوراخش میکنه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد