وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: از تماشای بازی لذت بردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عکس العمل مربیان و بازیکنان دو تیم بایرن مونیخ و هوفنهایم پس از پیروزی درخشان 7-1 باواریاییها را در ادامه مطلب دنبال کنید.

یوپ هاینکس:"در کل عملکرد خوبی بود. شیوه ای که ما به گل رسیدیم فوق العاده بود. تماشای این بازی لذت بخش بود و بازی خیره کننده ای را به اجرا گذاشتیم. برخلاف بازی با لورکوزن اکثر فرصتهای بازی شنبه شب (مقابل هوفنهایم) را ما خلق کردیم. اگر مقابل لورکوزن هم همین طور بازی می کردیم، می توانستیم به پیروزی برسیم. ما در بازی شنبه شب کاملا متمرکز بودیم و کاملا فضاها را بسته بودیم و برای کسب مالکیت بازی جنگیدیم و واقعا فوتبال خوبی را ارائه کردیم.برای شواین اشتایگر هم بازی خوبی بود. اولیچ و تیموشوک هم بازی کردند. تیم ما تشنه موفقیت بود و به عنوان یک تیم واحد و متحد بازی کرد و من واقعا از این بازی لذت بردم."

فیلیپ لام: با این نتیجه شما میتوانید به وضوح بگویید که بازی فوق العاده ای بوده است. ما در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادیم و تمام شانسهای گلزینیمان را نیز به خوبی استفاده کردیم. ما در نیمه اول 5 گل زدیم و در همانجا بازی را به پایان رساندیم. مهمترین چیز این بود که از حریف پیش بی افتیم و این باعث شد که حریف لحظات سختی را داشته باشد. هرگاه گل اول بازی را بزنید آنگاه ابتکار عمل با شماست و میتوانید برای خودتان حاشیه امنیت درست کنید. ما هم اکنون تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید.

آرین روبن: واقعا از بازی خودمان لذت بردیم. این همان طوری است که باید باشیم و همان طوری است که باید باقی بمانیم. ما نباید طور دیگری بازی کنیم. پیروزی هایی مانند این اعتماد به نفس را بالا میبرند. برای قهرمانی در بوندسلیگا نیز باید صبر کنیم و ببینیم چه میشود. تنها کاری که ما میتوانیم انجام دهیم این است که تمام بازی هایمان را پیروز شویم و نمیتوانیم کاری فراتر از این انجام دهیم.

مارکوس بابل (سرمربی هوفنهایم): واقعا از شکست متنفرم. بایرن از ابتدا جلو کشیده بود و این سخت است که بخواهید مقاومت کنید. خصوصا اگر قبل از بازی عصبی شوید , ضعف به سراغتان می آید و نمیتوانید جلوی آن ایستادگی کنید. ما به هم ریخته بودیم ولی خوشحالم که بیش از 7 گل دریافت نکردیم. تیم ما برای بازی جمعه شب مقابل اشتوتگارت قطعا آماده تر خواهد بود.

تام اشتارک(دروازه بان و کاپیتان هوفنهایم):روز سیاهی برای ما و روز درخشانی برای بایرن بود. شکست وحشتناکی خوردیم و باید از آن درس بگیریم.

سباستین رودی (هوفنهایم): بسیار ضعیف ظاهر شدیم. اما این شکست را فراموش میکنیم و تمرکزمان را بر روی بازی مقابل اشتوتگارت می گذاریم. ما اجازه دادیم بایرن خیلی زود به گل برسد و این اتفاقی است که مخصوصا جلوی بایرن نباید رخ دهد. آنها کیفیت باورنکردنی ای دارند. نیمه دوم خیلی بد نبودیم اما بازهم بایرن پا پس نکشید.


نظرات 5 + ارسال نظر
MER3AD یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:49

این مرده بازم مغرور شد
فکر میکنه برد بایرن کار خودشه
نمیدونه که بازیکنای حریف بد بازی کردن

مهسا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:24

موافقم شدید.....
بچه پر رو چه زود به خودش میگیره!!!

علی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:54

این گوش دراز نمی فهمه بایرن همیشه باید اینجوری بازی کنه.؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد_13 یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:22

اوزگل ، برو دست مارکوس بابل رو ببوس که یک تیم مریض رو به زمین فرستاد. وگرنه تاکتیک های دوزاری تو کجا و این بازی کجا ، مرتیکۀ گوش دراز.

مهدی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 18:28

هر وقت چند تا بازی عین این بازی کردی بعد بیا اینجا ور ور کن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد