وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی توافق با آرسنال را تکذیب کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی، مهاجم باشگاه کلن در صحبتهایی شایعاتی مبنی برانتقالش به باشگاه ارسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تکذیب کرده

گزارشهای منتشره در روز چهارشنبه حکایت از این داشت که این بازیکن 26 ساله بعد از توافق با سران آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی به ورزشگاه امیریتس منتقل خواهد شد و بعد از مذاکره با سران توپچی ها برسر مسائل شخصی و رقم دستمزدش دراین تیم به توافق رسیده ولی او اکنون اعلام کرده که هنوز هیچ انتقالی قطعی نشده است


پودولسکی در صحبتهایی به لیگا توتال گفت:« برخلاف گزارشهای منتشره در روزهای گذشته، هیچ چیزی هنوز قطعی نشده است. آنچه دررسانه ها منتشر شده دروغ است .اگر لازم باشد درمورد چیزی خبری بدهم،این کار را خواهم کرد ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده.»

این درحالی است که فولکر فیک، مدیر ورزشی سابق باشگاه کلن هم تمام این اخبار را تکذیب کرده و گفته:« پودولسکی یکی از اعضای باشگاه ما است .هنوز توافقی انجام نگرفته. این بخشی از تجارت است و پرونده انتقال تنها وقتی نهایی می شود که قراردادی به امضا برسد و درآن زمان طرفین اظهارنظر خواهند کرد. باید مطمئن شد که طرفین به توافق رسیده اند و تا زمانی که چیزی قطعی نشده، ما صحبتی نداریم وترجیح می دهیم تا نظری ندهیم.»

اندکری بعد از این صحبتها بود که فینک باشگاه کلن را باتوافقی دوطرفه به دلیل اختلاف نظرهای موجود برسر خواسته ها و اهداف، ترک کرد.

پودولسکی مهمترین بازیکن کلن است و در 21 حضورش در ترکیب این تیم در رقابتهای این فصل 16 گل برای کلن به ثمر رسانده و از همین رو طبیعی است که این اخبار درمورد او منتشر شود.

از سوی دیگر ممکن است لوکاس پودولسکی هم به خاطر دریافت کارت قرمز در جریان دیدار شنبه شب تیمش مقابل هرتابرلین که با برد 0-1 کلن همراه بود، با محرومیتی 3 جلسه ای مواجه شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 11:56

جون مادرت برگرد مونیخ.

MER3AD یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:46

بازیکن میخوایم اما پودولسکی به درد بایرن نمیخوره
بندر به نظر من بهتره برای پیشنهاد دادن

علی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:54

اگه نره ارسنال خیلی اشتباه بزرگی کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد