وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جلسه سری فلورنتینو پرس با یواخیم لو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،  فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، این روزها نگرانی های خاص خودش را دارد و یواخیم لو را به عنوان گزینه اصلی مربیگری رئال در صورت جدایی مورینیو عنوان کرده است.

درحالی که مدیران باشگاه مادریدی رسما از ادامه حضور مورینیو برروی نیمکت مربیگری این تیم در فصل آینده می گویند، اما گویا فلورنتینو پرس در حال پیشبرد نقشه هایی است که در صورت جدایی مورینیو، رو دست نخورده و بتواند مربی موفقی را در باشگاهش روی کار بیاورد
گزارش های منتشره حکایت از آن دارد که یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان، گزینه ایده آل پرس است. فلورنتینو پرسی اولین تماس ها را با سرمربی ژرمن ها برقرارکرده
طبق گزارش منتشره در فوتبال کنفیدنشال که روی وب سایت «terra.es» و «اسپورت کاتالونیا» قرار گرفته، پرس چند روز پیش در هتلی مجلل درمادرید، با یواخیم لو دیدار کرده و در این جلسه، یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه رئال نیز حضور داشته. البته جزئیات بیشتری در مورد این دیدار منتشر نشده ولی مشخص است که تنها هدف این جلسه، اطلاع از آمادگی لو برای پذیرش احتمالی مربیگری رئال است. چرا که سران رئال از هم اکنون به دنبال مشخص کردن برنامه هایشان برای فصل بعد هستند.
گویا پرس شخصا می خواسته تا نظر دقیق این مربی آلمانی را نسبت به این پیشنهاد بداند. آن هم در شرایطی که مورینیو وارد بازی جدیدی شده و با ابهام تمام درمورد اینده اش صحبت می کند و کسی نمی داند که آقای خاص در برنابئو ماندنی است و یا رفتنی. البته اینده او در این باشگاه هم ممکن است به نتایج آتی تیمش بستگی داشته باشد. رئال این روزها با برتری مقتدرانه ای صدرنشین جدول لالیگاست و درمسیر چالش دیگرش یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم خوب گام برداشته.
از سوی دیگرهم لو بعد از موفقیت های اخیر تیم ملی آلمان در ارائه بازیهای زیبا و کسب نتایج مطلوب در یورو2008 و جام جهانی 2010، اکنون به شهرت بین المللی و فوتبالی فراوانی رسیده . البته او تا سال 2014 با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارد؛ هرچند که در چند ماهه اخیر چشمکهایی را به پیشنهادات بزرگ اروپایی زده
لو اخیرا در صحبتهایی پذیرش پیشنهاد تیم باشگاهی بزرگ را رد نکرده بود و از همین رو ممکن است که در پایان رقابتهای یورو2012 که در تابستان پیش روبرگزارمی شود، تصمیم به ترک نیمکت هدایت ژرمنها بگیرد. درهرصورت سران رئال هم گوش به زنگند تا اگر مورینیو مادرید را ترک کرد، به سرعت برای جذب لو واردعمل شوند.
 

نظرات 5 + ارسال نظر
saeed یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:12

ای خدا ما با چه اسبهایی طرفیما . بابا این آقا خودش تیم داره چرا کرم میریزی مرتیکه. چشم ندارن ببینن یه آدم موفق توو یه تیم بجز تیم خودشونه.

jogi یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:50

اگه یوگی از آلمان بره اونم تو یه تیم اسپانیایی بدبخت میشیم!!!!!!!ای خدا چه گرفتاری شدیما!

مصطفی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:51

عجب سیریشیه این پرز ها او از ریبری که خودشو کشت و بایرن نزاشت و حالا این از لو که خودشم بکشه بازم رئال برو نیست

سروش یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 21:01

آدمی که بره ریال

b شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:39

با کلاس بودن هم دردسر داره ها......کوفت بزنند به این رئال که اونچه را هم میخواد به دست میاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد