وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال جذب فابین گیفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریاییها قصد دارند برای ذخیره مانوئل نویر، فابین گیفر دروازه بان جوان لورکوزن را به خدمت بگیرند.

با توجه به اینکه هانس یورگ بوت دروازه بان 38 ساله بایرن در پایان فصل قصد خداحافظی از میادین را دارد ، بایرن برای جانشینی مانوئل نویر مرد شماره یک تیم خود به دنبال فابین گیفر دروازه بان 21 ساله تیم بایرلورکوزن است.

بایرن هفته گذشته علاقه خود به جذب یاروسلاو دروبنی دروازه بان تیم هامبورگ را اعلام کرده بود اما به گزارش کیکر بایرن هم اکنون نظر خود را تغییر داده است و به دنبال جذب گیفر است.

گیفر 21 ساله تا سال 2013 با بایرلورکوزن قراردارد ، او همچنین روابط خوب و نزدیکی با یوپ هاینکس مربی فعلی بایرن مونیخ و فصل گذشته لورکوزن دارد و همین امر میتواند باعث پیوستن وی به جمع باواریاییها شود.

گیفر پیش از این مورد توجه باشگاه دسته دومی فورتانا دوسلورف قرارداشت اما پس از مصدومیت رنه آدلر دروازه بان اصلی تیم لورکوزن در ماه جولای گذشته او به عنوان سنگربان اصلی لورکوزن مطرح شد و راهی شهر دوسلدورف نشد. با این حال او در ترکیب اصلی لورکوزن نتوانست به خوبی تواناییهای خود را به نمایش بگذارد و پس از درخشش برند لنو بازهم به عنوان دروازه دوم تیمش رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 00:05

بعد از دو هفته غیبت اومدم. اوضوع بایرن خیلی ناجوره ولی درست میشه.

MER3AD پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 19:26

آره
هاینکس به من قول داده درستش میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد