وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: من مسئول شرایط فعلی بایرن هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ مسئولیت نتایج ضعیف اخیر تیمش را به عهده گرفت.

بایرنی ها 2-0 مغلوب بایرلورکوزن شدند تا دورتموند با پیروزی 2-1 مقابل ماینتس، اختلاف در صدر جدول را به 7 امتیاز افزایش دهد.

کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن، بعد از این شکست اعلام کرد باید هر چه سریع تر این روند را خاتمه بدهند.

بایرنی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بازل سوئیس 1-0 شکست خوردند و رسانه های آلمانی اعلام کردند اگر این تیم نتواند این نتیجه را جبران کند، هاینکس اخراج خواهد شد.

سرمربی باتجربه باواریایی ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: "انتقادها به جاست، نه فقط در مورد بازیکنان، که در مورد من هم. من کسی هستم که مسئول همه این شرایط است. هرکسی که مربی بایرن می شود، باید با این شرایط کنار بیاید. من باید آرامشم را حفظ کنم و به خودم اطمینان داشته باشم. فکر می کنم از تجربه کافی برخوردار هستم."

بایرنی ها هفته آینده در بوندسلیگا میزبان هوفنهایم خواهند بود و سه روز بعد در چمپیونزلیگ از بازل پذیرایی خواهند کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 08:58

به جان خودم اگر اون آدمک کنار هاینکس می ذاشتن به جای گومز ، الان آمار گلزنی خط حملۀ بایرن خیلی بهتر از این بود و ما دغدغۀ گل نداشتیم.

MER3AD سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 14:50

چرا این هاینکس اولیچ رو نمیذاره به جای گومز؟؟؟؟ خیلی بهتر از گومزه

فاضل سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 17:34

اینقد از این فن خال بدم میاد ولی خداییش آماده ترین بازیکنا رو بازی میداد،اولین فصل حضورش اولیچ مهاجم چهارم بود ولی بخاطر آمادگیش فیکس بایرن شد
امان از دست این هاینکس.......
محسن اشتایگر هم پیداش نیست بیادو با صحبتاش امیدوار شیم به بازیهای بعد

شاهین چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 09:25

من اول از هاینکس حمایت میکردم ولی الان دیگه نمیکنم یعنی متاسفانه تازه فهمیدم مربی خوبی برای بایرن نیست.
ایشون کاری نداره کی امادس یا نیست هر کی که دلش بخوات می ذاره واقعا اولیچ خیلی ارزشش از این گومز مورده خور بیشتره چون اولیچ حداقل یکی دو نفر میتونه دریبل کنه همین به گل رسیدن تیمش کمک میکنه ولی این گومز چی حتی از پس ی نفرم نمیتونه بر بیاد.

MER3AD چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 14:04

دریبل نخواستیم آقا شاهین!! مرده خوریشم یادش رفته
اون گلای لاشخوری اول فصلش کجاست؟؟ دلم واسش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد