وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری از سخت ترین سال دوران ورزشی اش می گوید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ، فرانک ریبری وینگر خوش تکنیک تیم فوتبال بایرن مونیخ از سخت دوران ورزشی اش می گوید.از دید فرانکی سال 2010 سال بسیار سختی برای وی بوده است .

این ملی پوش فرانسوی در ان سال اخبار و شایعات زیادی را مبنی بر رسوایی اخلاقی پیرامون خود احساس می کرد.ریبری در آن سال به دلیل حضور پر حاشیه فرانسه در جام جهانی ،برای 3 بازی نیز از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده بود.مورد سوم نیز مصدومیت های ریبری بوده است که اجازه آمادگی کامل را به وی نمی داد.
ریبری می گوید : " من به کسی دروغ نگفتم.سال 2010 واقعا کابوس وار بود.من سخت ترین دوران زندگی ام را در ان مقطع تجربه کردم.ولی این موضوع مربوط به گذشته است و من نمی خواهم دیگر راجع به ان صحبت کنم.می خواهم برگ دیگری از دفتر زندگی ام را ورق بزنم .در حال حاضر مجددا یک انسان شاد هستم."فرانکشتاین مونیخی ها در مورد تیم ملی فرانسه نیز می گوید:"می خواهم مجددا اعتماد هواداران تیم ملی را به خود جلب کنم.صدای سوت تماشاگران همیشه من را عذاب می دهد.تمشاگران می توانند من را به دلیل جام جهانی مقصر بدانند زیرا خود من هم قبول دارم که مقصر بودم."
اما ریبری در انتها نکته جالبی را ذکر می کند و می گوید که از بازی برای بایرن لذت بیشتری می برد.فرانکی می گوید:"در بایرن مجددا لذت بردن از فوتبال را کشف کرده ام.اینجا روح و جسم من کاملا آزاد هستند.ولی در زمان بازی برای فرانسه مجبورم بیشتر به خودم فشار بیاورم.من در برابر بلژیک نیز بازی خوبی انجام دادم."
ریبری در این هفته های بهترین و آماده ترین بازیکن پر افتخارترین تیم آلمان به شمار می رود و هواداران بایرن بیش از ه زمان دیگری ریبری را دوست دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 23:03

سعی کن امسال خوب باشی که تلافی اون سال در بیاد!!

b چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 13:46

کاش ریبه مال ما بود...البته وقتی رو دنده اعجوبه بودنشه.حیفه برای فرانسویها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد