وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: داوران در موارد مشکوک علیه بایرن سوت می‌زنند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مقامات تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقدند در پیکارهای باشگاهی داخلی، داوران علیه باوارایی‌ها سوت می‌زنند.

به نقل از بیلد، اظهارات اخیر اولی هوینس، رئیس و کارل هاینس رومنیگه، معاون بایرن در دو، سه روز گذشته هیاهوی تازه‌ای در آلمان ایجاد کرده است. این دو مقام در مصاحبه‌هایی که انجام دادند، عنوان کردند عدالت داوری در پاره‌ای اوقات در مورد این باشگاه که پرافتخارترین تیم ژرمن‌ها در بوندسلیگا است، رعایت نمی‌شود.
در این راستا رومنیگه ابتدا در مصاحبه خود، این موضوع را به چالش کشید. وی اظهار کرد: داوران در شرایط مساوی، سعی به جانبداری از تیم‌های دیگر می‌کنند و علیه بایرن سوت می‌زنند. این وضعیت خوشایند تیمی بزرگ همچون بایرن نیست.

در پی انتشار این اظهارات بود که هوینس نیز ابعاد این موضوع جنجالی را باز کرد. او در بخشی از گفت‌وگویی بیان کرد: یک چیز کاملا مشخص و آشکار است و آن اینکه داوران در شرایطی که در مورد حرکتی در بازی ما و حریف شک دارند، سعی می‌کنند  علیه بایرن تصمیم‌گیری کرده و سوت بزنند.

وی برای این منظور چنین دلیل آورد: آن‌ها کل هفته از آرامش کافی برخوردار هستند و هواداران بایرن همیشه نشان داده‌اند که با رای داور مخالفتی نداشته و آن را می‌پذیرند. در حالی که هواداران دیگر تیم‌ها بحث نابودی داور را پیش می‌کشند.

انتشار این اظهارات موجی تازه را وارد فوتبال باشگاهی آلمان‌ها کرده و واکنش‌های متفاوتی را در جریان مسابقات هفته بیست و دوم لیگ این کشور در بر داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد