وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: من مانند ریبری هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران، ژردان شقیری خود را با فرانک ریبری ستاره فرانسوی تیم بایرن مقایسه می کند و به هواداران بایرن قول داد که با ورودش به آلیانس انتظارات آنها را برآورده کند.

باشگاه بایرن مونیخ اوایل ماه جاری اعلام کرد با ژردان شقیری ستاره 20 ساله تیم بازل سویس به توافق رسیده است. باواریاییها با شقیری قراردادی چهار ساله امضا کردند و قرار بر این شد که شقیری در تابستان پیش رو به باواریاییها بپیوندد.
با این حال شقیری به هواداران بایرن قول داد که ورودش به آلیانس و جمع باواریاییها ارزش انتظار کشیدن را دارد .
شقیری در گفتگویی با بیلد گفت: "من مانند ریبری هستم. مثل او قدرتمند و از شگفت زده کردن دیگران لذت میبرم. من به صورت انفرادی میدوم، یا گل میزنم یا پاسی میدهم که هیچ کس انتظارش را نداشته باشد. البته ریبری خصوصیات بیشتری نسبت به من دارد اما شما به خوبی می تواید من را با وی مقایسه کنید."
"به نظر من بوندسلیگا مطمعنا بازیکنانی به خدمت میگیرد که تکنیکی بودن را دوست داشته باشند و خصوصیات ویژه ای داشته باشند. این برای من اصلا خسته کننده نخواهد بود."
شقیری تصدیق کرد که ، رقابت با بازیکنانی همچون فرانک ریبری ، آرین روبن ، توماس مولر و تونی کروس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بایرن به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود.
"رقابت در بایرن بسیار فشرده است . برای مثال ایویکا اولیچ را می توانیم نام ببریم که اغلب اوقات نیمکت نشین است. اما بسیار واضح است که من برای نیمکت نشینی دائمی به بایرن نیامده ام."
بایرن تقریبا در تمام نقاط زمین بازیکنان با کیفیتی اما چه چیز باعث شده است که شقیری برای پیوستن به مونیخ متقاعد شود؟
"بایرن در آلمان بهترین است و بهترین هم خواهد ماند. البته من میدانم که دورتموند تیم خوبی است و رقابت سختی با بایرن بر سر قهرمانی بوندسلیگا دارد."
شقیری در ادامه اظهار دارد که بایرن تنها برای چند قهرمانی در چند سال آینده برنامه ندارد بلکه بایرن قصد دارد خود را به عنوان بهترین تیم اروپا مطرح کند.
" هذف من این است که تا قبل از سال 2016 با بایرن قهرمان اروپا شوم و احساس می کنم که این آرزو دست یافتنی است."
شقیری در بازی هفته آینده تیم بازل مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس این را دارد که به هواداران بایرن نشان دهد که چگونه خریدی برای باواریاییها بوده است.
نظرات 4 + ارسال نظر
Faryan جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 14:23

خواب دیدی خیره ... ... ..

مهدی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 14:56

نه تو شبیه روبن هستی!!!
مخصوصا تو شوت زدن!!

فاضل جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 17:51

همین که خودشو با ریبری مقایسه کرده،یعنی اعتماد بنفسش خیله،مشخصه بازیکن خوبیه واسمون!

MER3AD جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 22:56

باید بازیشو تو بایرن دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد