وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جواهر فوتبال دانمارک به بایرن پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬پیر امیل هویبرگ ستاره 16 ساله تیم بروندی دانمارک ، در روز چهارشنبه برای پیوستن به بایرن در تابستان به توافق رسید.

ستاره ۱۶ ساله تیم بروندی از تابستان پیش رو قراردادش با باواریاییها آغاز میشود. او در گفتگویی با نشریه Sporten کشور دانمارک اظهار داشت که به صورت آزاد در تابستان به جمع باواریاییها اضافه خواهد شد.
"من تصمیم گرفتم به بایرن مونیخ بپوندم چون اینجا میتوانم چشم خوبی برای خودم متصور شوم. من پیشنهاداتی متعددی از باشگاه های هلند ، ایتالیا ، انگلستان و آلمان داشتم اما در اولین حضورم در مونیخ دانستم که بایرن باشگاه مناسبی برای من است."
پیر امیل هویبرگ یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های کشور دانمارک است، بسیاری از کارشناسان وی را به عنوان جواهر نسل جدید فوتبال دانمارک معرفی کرده اند. او به شخصه علاقه دارد به عنوان هافبک میانی به کار گرفته شود اما او قابلیت بازی به عنوان وینگر راست را هم دارد. او عضو تیم ملی زیر 17 ساله های دانمارک نیز می باشد و پیوستن به باواریاییها آرزویی بوده است که برای او به واقعیت تبدیل شده است.
"من همیشه جلوی تلویزیون می نشینم و بازیکنان حرفه ای بوندسلیگا را نگاه می کنم. اکنون شاید در چند سال آینده من هم بتوانم در استادیوم های زیبای آلمان بازی کنم."
هویبرگ در مورد مدت قرارداد خود با باواریاییها چیزی نگفت اما گزارش ها حاکی از آن است که قرارداد او حد اکثر به مدت سه سال است. این ستاره جوان دانمارکی اخیرا به عنوان بهترین بازیکن زیر 17 سال کشور دانمارک نیز انتخاب شده است
نظرات 4 + ارسال نظر
فاضل چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:22

یادم میاد چهار پنج سال پیش بازیکنی بنام پیر لالائوری که به مسی دوم شهرت داشت از پرو خرید !!ولی هنوز که خبری نشده،امیدوارم این یکی اینطور نشه!!!
اصلا چرا دانمارک،همین آلمان زیر نوزده و هفده سالش چه بازیکنای خوبی داشت،صمد یسیل یا اوکان آیدین یا شیفر

محسن اشتایگر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 22:41

ایول ایول اما امیدوارم که این جواهر چینی نباشه یعنی توزرد از اب در نیاد

محسن اشتایگر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 22:58

این آقای امید روبری تو اون وبلاگش اخبار جدید میزنه که اینجا نیست چرا اینجا هم این خبرها رو نمینویسه مثلا درباره ی مصدومیت اشتایگر کع تا یک ماه مصدومه راستی بدبخت شدیم یک ماه بدون شواینی چه کار کنیم اشتایگر مثل ژاوی تو بارسلونه

MER3AD پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 00:40

بایرن هم که فقط دنبال بازیکن جوونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد