وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن خواهان تمدید قرارداد روبن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران٬ کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن به وضوح اظهار داشت ، بایرن خواهان ادامه همکاری و تمدید قرارداد با آرین روبن ستاره هلندی این باشگاه می باشد.

آرین روبن فوق ستاره هلندی تیم بایرن پس از عملکرد نه چندان جالب خود از شروع نیم فصل دوم در حال حاضر جایگاه خود در ترکیب اصلی بایرن را از دست داده است . قرارداد این وینگر هلندی تا سال ۲۰۱۳ اعتبار دارد. آرین روبن اخیرا قصد تمدید قراردادش با باواریاییها را داشت اما به نظر می رسد عملکرد او مسئولان بایرن برای تمدید قرارداد با وی را مردد کند.

کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن در گفتگویی با سایت TZ می گوید: "ما هیچ تردیدی در تواناییهای روبن نداریم. بایرن همچنان خواستار تمدید قرارداد با او می باشد و هیچ چیز تغییر نکرده است."

رومنینگه در ادامه از عملکرد قابل قبول روبن در بازی شنبه شب مقابل کایزرسلاترن ابراز خرسندی می کند و از اینکه او به عنوان بازیکن جایگزین چنین عملکرد مثبتی داشته خوشحال است.

"او پس از اینکه وارد زمین شد بسیار خطراک به نظر میرسید. اگر کمی خوش شانس بود حتی میتوانست گل زنی کند .من واقعا دوست داشتم که او گل بزند."

روبن در فصل جاری موفق شده است 5 گل برای بایرن در بوندسلیگا به ثمر برساند.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 04:09

روبن یک استثناس،خدایش از دست دادن روبن ی اشتباس،با اینکه من خودم طرفدار آلمانم ولی این رو خوب میدونم مولر خودش رو هم بکشه به پای روبن نمیرسه

محسن اشتایگر دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 11:32

ما بدون روبن و ریبری در اروپا هیچی نیستیم این یک واقعیت تلخه که باید باور داشت

MER3AD دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 15:31

بکن بایر اونجوری حرف میزنه یکی دیگه میگه خیلی خوبه
همه ی تیم ها بازیکنای به درد بخورشون رو به زورم که شده نگه میدارن اونوقت بایرن یه بار میگه میخوایمش یه بارم به خاطر مصدومیتاش میگه نمیخوایم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد