وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکورد جدید هاینکس با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران، سرمربی مجرب تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر کایزرسلاترن، رکورد تازه‌ای در زمینه کسب پیروزی برای مونیخی‌ها خلق کرد.

به نقل از سایت باشگاه بایرن مونیخ، یوپ هاینکس شنبه شب توانست صد و هفتاد و چهارمین حضورش را به عنوان سرمربی باوارایی‌ها در جدال خانگی با شیاطین سرخ لاترنی جشن بگیرد. این مربی  66 ساله که هوادارانش او را «دون یوپ» صدا می‌زنند، بر اساس آمار موجود صدمین برد بوندس لیگایی‌اش را در کسوت مربی بایرن جشن گرفت. زیرا تیمش توانست شیاطین سرخ لاتزنی را 2 بر صفر شکست دهد.

این رکورد جالب در حالی برای مربی مجرب باوارایی‌ها حاصل شد که تا پیش از این، دو مربی بزرگ بایرنی‌ها توانسته بودند به 100 پیروزی در لیگ آلمان برسند.

ادولاتک و اوتمار هیتسفلد (مربی کنونی تیم ملی فوتبال سوئیس ) پیش‌تر این عنوان را کسب کرده بودند.

لاتک پس از 184 بازی توانست صدمین برد خود را جشن بگیرد. هیتسفلد نیز در صد و پنجاه و هشتمین بازی‌اش در لیگ ژرمن‌ها به این افتخار رسید.

البته مربی کنونی بایرن به دلیل آن‌که علاوه بر بایرن سابقه مربی‌گری چند تیم دیگر آلمانی مانند بورسیامونشن‌‌گلادباخ، اینتراخت فرانکفورت، شالکه و بایرلورکوزن را برعهده دارد در اصل دویست و هشتاد و سومین بردش را در این لیگ ممتاز اروپایی کسب کرد.

این در حالی است که هانکس اکنون در سطح لیگ کشورش تنها اتوره ‌هاگل مربی معروف و کهنه کار آلمانی را با کسب  387 برد در بوندسلیگا جلوتر از خویش می‌بیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد