وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آمار فوق العاده آرین روبن در بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران، ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ معروف به «دریبل‌زن مافوق سرعت» در بازی با کایزرسلاترن رکورد تازه‌ای در زمینه حضور برای سرخ پوشان خلق کرد.

آرین روبن در بازی شنبه شب با لاترنی‌ها با آن که از ابتدا در ترکیب باوارایی‌ها جای نگرفت، اما از وقتی که در دقیقه 56 به جای مولر وارد ترکیب تیمش شد، نمایش خارق العاده ای ارائه کرد.

روبن ۲۸ ساله با این حضور توانست صاحب رکورد 50 بازی بوندس‌لیگایی شود. ستاره تکنیکی که در سال 2009 از رئال مادرید به جمع مونیخی‌ها پیوست، پس از ورود به بازی تلاش چشمگیری برای گلزنی کرد؛ اما موفق به ثبت گلی نشد.

آمار و ارقام موجود حکایت از این نکته دارد که در خلال ۵۰ بازی برای باوارایی‌ها، روبن در زدن ۵۱ گل سهم داشته است، زیرا خود ۳۳ گل زده و ۱۸ پاس گل نیز داده است.

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن اشتایگر یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:10

مشتی بود بر دهان انهایی که از روبن انتقاد کردن

مهدی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:40

محسن اشتایگر عزیز:
من خودم روبن رو خیلی دوست دارم ولی انصافا امسال اصلا در حد اسم خودش نبوده....اینو باید قبول کرد!!

مصطفی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:41

خبر بالایی چی ؟ مشت محکمی بر دهان منتقدین هاینکس نیست!!!!!

th.m یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 15:53

من که تعجب کردم از هر دو......آخه چرا دقیقه56 مولر رو بیرون کشید؟؟!!!!
اینم سرمربیه!!!! ازش بدش میاد نمیخود بیشتر گل بزنه!!!!
اشکال نداره..... روبنم گل بزنه ما خوشحال میشیم.

حسین یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 16:49

سلام شاهین جان
شایدحرف تودرست باشه ولی لازم میدونم چندتانکته رابه استحضار جنابعالی برسونم
۱-قرارنیست فقط خبرهایی که برابایرن خوبه روی وب باشه ووظیفه ی من فقط اطلاع رسانی وانتشارخبراست حالا شاید توهم خوشت نیاد۲-این خبر از سایت آمار وارقام فیفا گرفته شده بود میتونی مراجعه کنی و ازت خواهش میکنم اول مطالعه کن بعد خورده بگیر،شاید بچه های دیگه هم بااون خبرموافق نبودند ولی نسبت به رده بندی انتقاد کردند نه من مثل این می مونه که خدای ناکرده بایرن بباز واقعا هیچکس خوشش نمیاد من ازحالا تا صدسال دیگه پست نمیزارم
ازامیرحسین وبقیه بچه ها هم خواهش میکنم کامنت هات را انتشاربدهند به انتقاد عشق میورزم

امیدروبری یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 16:50

ببخشید کامنت قبلی ماله منه که به اسم حسین ثبت شده حسین دوستمه

امیدروبری یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 16:53

خواهش میکنم ازمدیران عزیز تاجایی که میشه کامنت هاش را بزارن باشه البته اگه خلاف قوانین وب نباشه

فاضل یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 17:09

اینا فقط یه آمارند،،، روبن اولین سال حضورش بی نظیر بود،،سال دوم که بیشتر بازیا مصدوم بود،،امسالم فعلا آماده نیست،،
ولی اگه قرار باشه از بین روبن و مولر یکی ثابت باشن? باید مولر بازی کنه .واسه من اولویت ستاره های آلمانیه،مخصوصا الان که تا شروع یورو چیزی نمونده،

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 17:53

بدون تردید روبن بهترینه تو بایرن و از بازی های بعد بهترم میشه دوست گلم واسه
حریف ها اسم و بازی روبن ترسناکتر از مولره من عاشق مولر هستم ولی حقیقتو نمیشه انکار کرد امار روبن برای ما فوق العاده ست شک ﻧﻜﻨﻴﻦ

سعید یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 21:47 http://bayern3.blogsky.com

دوستان به ماهم یک سری بزنید هیچ اتفاقی نمیوفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد