وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۲-۰ کایزرسلاترن٬ امیدواری برای بازگشت مولر به اوج

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران٬ تیم بایرن مونیخ در هفته بیست و یکم بوندسلیگا موفق شد تیم کایزرسلاترن را در آلیانس شکست دهد.

ترکیب بایرن مونیخ:

نویر ٬ رافینیا ٬ بواتنگ ٬ بادشتوبر ٬ لام ٬ گوستاوو ٬ آلابا ٬ مولر (روبن ۵۶) ٬ کروس (تیموشچوک ۸۲) ٬ ریبری (اولیچ ۷۸) ٬ گومز

ذخیره ها:

بوت ٬ یوسامی ٬ تیموشچوک ٬ پرانیچ ٬ پترسن ٬

ترکیب کایزرسلاترن:

تراپ ٬ دیک ٬ یحیی ٬ آبل ٬ ینسن ٬ تیسوس ٬ شاهان ٬ تیفرت ٬ فورتینس (درستورف ۶۴) ٬ سوکوتا (شچتر ۶۴) ٬ واگنر

ذخیره ها:

سیپل ٬ اوربان ٬ کیرچ ٬ زلنر ٬ سویرژوک

گل:

ماریو گومز (۶ ریبری) ٬ توماس مولر (۳۰ کروس)

داور:

مارکوس اشمیدت (اشتوتگارت)

کارت زرد:

بایرن مونیخ:

فیلیپ لام (۴۵)

کایزرسلاترن:

پتسوس (۲۹) ٬ واگنر (۸۵)

کارت قرمز:

-------------

استادیوم محل برگزاری مسابقه:

آلیانس‌ آرنا (مونیخ) تعداد تماشاگران: ۶۹۰۰۱ نفر

نظرات 14 + ارسال نظر
MER3AD شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 20:04

آفرین به مولر خودم
خدا کنه به روزای اوجش مثل جام جهانی ۲۰۱۰ برگرده
هنوز ۲۲ سالشه
خیلی جای رشد داره
تکنیکشم در حد قابل قبولیه

مهسا شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 20:38

قربونش برم.... خداییش خیلی خوشحالم....

علی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 20:38

امیر حسین بازی بعدی و قبلی رو بروز کنید ممنون

فاضل شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 21:50

کم کم داره بایرن اوج میگیره......
لطفا خبری از وضعیت شواینی بزارین ممنون!

مهدی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 22:21

من تنونستم بازی رو کامل و درست ببینم.
میشه یکی بگه کلا چطور بود بازی؟؟

فرشید شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:03 http://bayern3.blogsky.com

سلام من اهل نظردادن نیستم ولی این وب راwww.bayern3.blogsky.comحسین توکامنت های قبلی داده بود رفتم آمارجالبی داشت اونا هم زحمت کشیدند فکرکنم سرس بزنید جالب باشه.

فاضل شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:13

مهدی جان .بایرن کلا بازی رو اداره کرد.مهمترین مساله گلزنی مولر بود که داره برمیگرده ،،
امشب دارم حال میکنم خداییش ،بارسلونا هم تا دیقه سی و پنج ۲ بر صفر عقبه

مهدی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:15

ممنون آقا فاضل

reza یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:10

اتفاقا به نظر من بایرن خوب بازی نکرد
90 دقیقه توپ دسمون بود اما همش 2 تا گل زدیم؟؟؟!!!!!!
بازم خدارو شکر

reza یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:12

اما چقدر کیفیت زمین اومده بود پایین

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 03:46

من علاوه بر مولر از بابت روبن هم خوشحالم که دارن به اوج بر میگردن
من خیلی وقته طرفدار المان و بایرنم تا حالا بازیکنی مثل روبن ندیدم برای خودش اسطوره ای هستش نیمه ی اول خوب بود ولی نیمه ی دوم زیاد خوب ﻧﺒﻮﺩ

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 03:47

منظورم بازی بود نه روبن

محمد_13 یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 09:10

درست که این بازی رو راحت بردیم ولی تنها دلیلش گل زودهنگام بود که زدیم ، وگرنه بعید نبود بازم کار خیلی سخت تر از اینها بشه.

خلاصه اینکه من با این تاکتیک های هاینکس اصلاً حال نمی کنم. احتمال اینکه یکبار دیگه به بن بست بخوریم زیاده.

محسن اشتایگر یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:36

زیاد خوشحال نباشین ما تیم ته جدولی رو بردیم راستی چرا دیشب بازی بارسا رو پخش نکردن حال کردم باختش حالا هی شما ازش بترسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد