وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوندسلیگا در آستانه ثبت یک رکورد

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ درایران٬ رقابت های این فصل بوندسلیگا به احتمال فراوان یک رکورد جدید برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به ثبت خواهد رساند.

مسئولان لیگ آلمان اعلام کردند متوسط حضور تماشاگران در نیم فصل اول رقابت‌های بوندسلیگا برای هر بازی 44 هزار نفر بوده است.
بوندسلیگا فصل گذشته برای هفتمین سال پیاپی رکورد میانگین تماشاگر برای هر بازی را با رقم جالب توجه 42 هزار و 101 نفر شکست که این بیشترین حضور تماشاگر در بین تمامی لیگ‌های فوتبال جهان محسوب می‌شود.

"کریستین شایفرت"، مدیر اجرایی لیگ فوتبال آلمان گفت: این ارقام نشان دهنده جذابیت فوق العاده رقابت‌های بوندسلیگاست که هواداران را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند. 
شایفرت همچنین اعلام کرد که میانگین قیمت هر بلیت در بوندسلیگا 22.43 یورو است.
رقابت‌های دسته دوم بوندسلیگا نیز از نظر حضور تماشاگران نسبت به فصل گذشته جهش فوق العاده‌ای داشته به طوری که میانگین حضور تماشاگران به 17 هزار و 125 نفر رسیده که نسبت به سال گذشته در همین مقطع از فصل 27 درصد بیشتر شده است. 
سازمان لیگ فوتبال آلمان در ژانویه امسال اعلام کرد 18 باشگاه لیگ دسته اول آلمان در فصل 11-2010 دو میلیارد یورو درآمد داشته‌اند. این در حالی است که در فصل قبل از آن درآمد باشگاه‌ها 1.77 میلیارد یورو بوده است و از این نظر هم بوندس‌لیگا برای هفتمین سال پیاپی رکورد خود را شکسته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 10:28

و باز هم بازی های بندسلیگا در ایران پخش نمی شود!!!
جای تاسف داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد