وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: پول همه چیز نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ درایران٬ بازیکن تیم کلن پس از پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد گفت برای تحقق این موضوع برخی پیش شرط ها لازم است چرا که همه چیز پول نیست.

به نقل از بیلد، یک روز پس از اینکه باشگاه کلن آلمان به لوکاس پودولوسکی پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۱۳ را داد و عنوان کرد در صورت امضای قرارداد جدید، سالیانه ۵ میلیون یورو خالص به این بازیکن ۲۶ ساله پرداخت خواهد کرد، وی گفت: کلن همیشه گزینه نخست من است اما برای تحقق همکاری جدید در آینده نیاز به وجود یکسری پیش‌ شرط‌ های لازم نیز است چون همه چیز فقط پول نیست.

به اعتقاد این بازیکن در صورتی ادامه همکاری‌اش با تیم قدیمی ژرمن‌ها تحقق خواهد یافت که کلن تلاش به جذب چند ستاره درجه یک کند زیرا جایگاهش انتهای جدول در میان تیم‌های نامزد سقوط به دسته دوم نیست.

پودولوسکی تاکید کرد: برای ماندن باید صحبت‌های زیادی کرد. یکی از موارد محوری می تواند حضور یکسری بازیکن خوب به منظور تقویت کلن باشد.

پودولوسکی که از سال ۱۹۹۵ در عضویت کلنی هاست و به جز یک مقطع سه ساله که راهی بایرن مونیخ در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ شد، همواره تعصب خود را با پیراهن این تیم، با وجود پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپایی نشان داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد