وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: ما نشان دادیم چه کسی برتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در اینجا عکس العمل مربیان و بازیکنان دو تیم اشتوتگارت و بایرن پس از بازی دیشب را می خوانیم.

یوپ هاینکس:

ما تعادل خوبی بین خط دفاع و و خط حمله داشتیم . در حمله بسیار سریع و غیر قابل پیش بینی بودیم ٬ من کاملا راضی هستم. تیم من کنترل بازی را در دست داشت و نشان داد که می تواند یک فوتبال سطح بالا را به نمایش بگذارد. ما  از همان ابتدا نشان دادیم که چه کسی برتر است و واقعا هماهنگ بودیم.

تونی کروس:

واقعا درخشان بودیم.ما از ثانیه اول تا پایان بازی سوار بر بازی بودیم٬ ما به آنها اجازه قدرت نمایی ندادیم و فوتبال هجومی خوبی را به نمایش گذاشتیم.بازی ما کاملا انعطاف پذیر بود. این همان چیزی است که میخواهیم.به عنوان یک بازی ساز این بازی برای من بسیار خوب از آب در آمد و به من نیرو داد. وقتی این چنین بازی ای با نمایش می گذاریم همه ما لذت می بریم و روحیه می گیریم. تیم ما قادر بود در تمام ۹۰ دقیقه بازی را تحت کنترل خود در آورد اما باید در تمام بازی ها این چنین باشیم. امروز ما موفق شدیم چنین کاری بکنیم.

ماریو گومز:

ما در نیمه نهایی همان جایی که دوست داشتیم باشیم٬ هستیم. راه و روش پیروزی اهمیت بسیاری دارد و امروز بسیار خوب بود. بالاخره همانگونه که می خواستیم دفاع کردیم و بازی را از دفاع به حمله بسیار سریع به گردش در آوردیم.چون ما بازیکنانی برای انجام چنین کاری در اختیار داریم ٬این یکی از فاکتورهایی است که تیم ما دارد.مربی این کار را هفته ها است که از ما می خواهد اما ما این کار را نمی توانستیم انجام دهیم.امروز اولین قدم را برداشتیم اما هنوز به نقطه پایان نرسیده ایم.

توماس مولر:

ما بازی را بسته بودیم و سعی میکردیم٬ بیشتر درگیر شویم. همیشه وقتی که پشت مدافعین بازی میکنیم خطرناک تر به نظر می رسیم. در این بازی خارج از خانه به خوبی مبارزه کردیم. ما باید این روند خوب را ادامه دهیم و در ۲ یا ۳ مسابقه آینده خود پیروز شویم.

برونو لابادیا (سرمربی اشتوتگارت):

دوست داشتم از تیمم نمایش جورانه تری میدیدم.ترکیب تیم جوری بود که نشان میداد نمی خواهیم بازنده میدان باشیم.می خواستیم با سه مهاجم تیممان بر روی مدافعین بایرن فشار آوریم در حالی که با یک خط دفاع منظبت حملات بایرنی ها را خنثی کنیم.این سیستم در ۱۵ دقیقه ابتدایی به خوبی جواب داد اما بعد از آن نتوانستیم خواسته هایمان را اجرا کنیم. اگر می خواهید جلوی بایرن بازی کنید نباید از هدفتان  دور شوید و اینچنین بازی کنید.

سردار تاسکی (کاپیتان اشتوتگارت):

ما نقشه های بزرگی در سر داشتیم و میخواستیم به مرحله بعد صعود کنیم. متاسفانه حذف شدیم چون تلاشمان کافی بود. ما از بازی همیشگی خود فاصله زیادی داشتیم . تاکتیک تیمی بایرن بسیار بالا بود و این کار را برای ما سخت می کرد. آنها توپ را به خوبی به گردش در می آوردند و ما نمیتوانستیم با آنها نزدیک شویم.

اسون اولریش(دروازه بان اشتوتگارت):

در ۱۵ دقیقه ابتدایی بسیار خوب ظاهر شدیم و تمام نقشه های خود را در زمین پیاده کردیم اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتیم. بایرن تیم خوبی است و فوتبال زیبایی به نماییش گذاشت . آنها کاملا شایسته حضور در مرحله بعدی بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد