وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بایرن‌ با نیم فصل اول فاصله زیادی دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ بر این باور است که بایرن‌ مونیخ نسبت به نیم فصل اول دچار افت شده و شانس دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از این تیم است.

فرانس بکن باوئر بازیکن و مربی سابق بایرن‌ مونیخ شانس دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل بوندسلیگا را بیشتر از بایرن‌ مونیخ می‌داند.

دورتموند با بردی که این هفته‌ به دست آورد و با توجه به تساوی بایرن‌ مونیخ مقابل هامبورگ جای این تیم را در صدر جدول گرفت.

رییس افتخاری باشگاه بایرن‌ مونیخ در گفت‌وگو با روزنامه‌ «بیلد» آلمان گفت: بایرن‌ مونیخ صدرنشینی را به دورتموند داد، چرا که از قدرت و توانایی نیم فصل اول برخوردار نیست اما مدافع عنوان قهرمانی(دورتموند) در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده و چهارده هفته‌ است که متحمل شکست نشده است.

وی افزود: نمی‌توانم بگویم از این که دورتموند صدرنشینی را از بایرن گرفت، خوشحال هستم، اما باید بگویم که اصلا تعجب نکردم چرا که بایرن‌ مونیخ با نیم فصل اول فاصله زیادی دارد و شاگردان هاینکس از روزهای اوج خود به دور هستند. در نیم فصل اول ما به راحتی با حرکات بازیکنانی همچون ریبری، شوانی اشتایگر، توماس مولر و ماریو گومزبه گل می‌رسیدیم و هر خط دفاعی را بر هم می‌زدیم، اما در نیم فصل دوم خبری از این بازی‌های زیبا نیست. دورتموند تیم جوانی است و به روزهای اوج خود برگشته است. آن‌ها با وجود نبود ماریو گوتسه ستاره جوان خود هم خوب کار می‌کنند و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند.

بکن باوئر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما بعد از تعطیلات زمستانی از سه بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده‌ایم و این نگران کننده است. با شروع لیگ قهرمانان اروپا کار ما از این هم سخت‌تر خواهد شد چرا که دورتموند از این رقابت‌ها حذف شده است و با خیال راحت تمام تمرکز خود را معطوف بوندسلیگا می‌کند.

بایرن‌ مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید به مصاف بازل سوئیس برود.

در جدول رده بندی بوندسلیگا بورسیا دورتموند با 43 امتیاز صدرنشین است و بایرن‌ مونیخ و شالکه با 41 امتیاز و اختلاف تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 18:09

شاید در نگاه اول از صحبتاش بترسیم،ولی مطمئنأ با این صحبتش فشارو بر دورتمند بیشتر می کنه....!
تازه بایرن خیلی بزرگتر ازین حرفاست بی این زودیا جا بزنه!

محمد_13 چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 08:43

بایرن همون بایرنه ، فقط تیم ها راحت راه دفاع کردن بایرن رو یاد گرفتن و هاینکس هیچ غلطی نمی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد