وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: بایرن دورتموند را از ورشکستگی نجات داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،اولی هوینس اظهار دارد، در سال 2003 زمانی که دورتموند در آستانه ور شکستگی بود، به آنها وام داده است.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن اظهار داشت که باشگاه بایرن هنگامی که دورتموند در آستانه ورشکستگی قرار داشت به آنها وام داده است.

باشگاه دورتموند در سال 2003 از نظر مالی وضعیت خوبی نداشت و حتی برای بقا در لیگ هم اعتبار کافی در اختیار نداشت.در همین لحظه هوینس تصمیم گرفت برای نجات تیم دورتموند به آنها پول قرض بدهد.

هوینس در گفتگویی با هواداران در شهر هامبورگ گفت: "وقتی که دورتموند نمی توانست حقوق عقب مانده بازیکنانش را بپردازد ما  2 میلیون یورو وام بلاعوض و بدون وثیقه برای چند ماه به آنها اعطا کردیم."

وقتی در مورد گرفتن وام از دورتموند سوال می کنیم. هانس یواخیم واتزکه نایب رئیس فعلی تیم دورتموند تایید می کند که باواریاییها به درستی، در زمان بحران تیم دورتموند، به آنها کمک کرده اند.

واتزکه در گفتگویی با Ruhr Nachrichten گفت:" بله، من دریافت وام را تایید می کنم."

بایرن همچنین در گذشته هم به تیمهایی همچون مونیخ 1860 و سنت پائولی وامهایی اختصاص داده بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 23:31

دورتموندیا کل حیثیتشون رو از ما دارند. اونوقت بشکنه این دست که نمک نداره . نمک می خورن و نمک دون می شکنن. تازه چندتا جوجه فسقلی هم واسمون شاخ و شونه می کشند.

کورش دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 23:52

آقا دورتموند که اصلا بیخیالش. در حدی نیست که در موردش بحرفیم.
ولی کار خیر رو نباید جار زد. حرف های جالبی نبود....

مصطفی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 00:44

سال 2003 کجا الان کجا. آقا کورش اونا که مثل از این جور عقیده ها ندارن . خب به هر حال هر کاری بایرن می کنه سریع تو رسانه ها درز می کنه تازه این خیلی عجیبه که از سال 2003 یعنی 9 سال پیش تا حالا کسی نفهمیده. شایدم فهمیدن ولی ما بی خبر بودیم. ولی به هر حال تا بایرن هست بوندسلیگا هم هست در کل باید بگم بی بایرن فوتبال هیچ ارزشی نداره. به خودم افتخار می کنم که طرفدار همچین تیم با مرامیم

کورش سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 01:17

منم بابت اینکه طرفداره بایرنم افتخار میکنم ولی امیدوارم امسال بتونیم تو فینال لیگ قهرمانان باشیم تو مونیخ. خدا میدونه که دوباره کی فینال رو به مونیخ بدن....

محسن اشتایگر سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 10:36

درودئ بر بایرن با معرفت بایرن نباشه بوندسلیگایی هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد