وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری به بایرن نزدیکتر شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،باواریاییها در آستانه انتقال ژردان شقیری ستاره نو ظهور تیم بازل سویس هستند . به گزارش کیکر احتمالا مبلغ قرارداد ٬چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو باشد.

باواریاییها که از مدتها پیش در پی به خدمت گرفتن ژردان شقیری وینگر جوان تیم بازل بودند و اکنون می خواهند در پایان هفته با این بازیکن آینده دار مذاکره کنند.

باشگاه بایرن پیش از این٬ به دنبال به خدمت گرفتن مارکو رئوس ستاره تیم گلادباخ بود ٬اما رئوس جوان با قبول پیشنهاد تیم دورتموند با قراردادی پنج ساله در تابستان به این تیم خواهد پیوست.

سپس بایرن برای تقویت خط هافبک خود برای جذب شقیری مصمم تر شد . باواریاییها در حال حاضر گزارش کرده اند که شرایط تیم بازل برای انتقال شقیری در پایان فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را پذیرفته اند.

اخیرا مدیر برنامه های شقیری اظهار داشت ٬ که بهترین باشگاه برای انتقال موکلش بایرن مونیخ آلمان است. او افزوده بود که موکلش برای پیشرفت در فوتبال باید در خارج از کشور سویس به فوتبالش ادامه دهد. در موردی مشابه تورستن فینک مربی سابق شقیری هم بایرن مونیخ را بهترین گزینه برای انتقال شقیری جوان دانسته بود.

انتظار می رود جزئیات مذاکرات دو طرف در روزهای آینده منتشر شود. با توجه به این گزارش ممکن است ٬ مقدار قرارداد تا پیش از بازی دو تیم بازل و بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در پرده ای از ابهام باقی بماند.

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضل دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 18:38

این هوینسی که من میشناسم ،بازیکن بخر نیس .....
بنظرمن بایرن باید گوتزه رو بخدمت بگیره

فاضل دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 18:43

بابا اینا که بازیکن بخر نیستن...
هوینس جون بزرگی خرج داره
اگه گوتزه رو نیارین بایرن به هواداران خیانت کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد