وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

456امین پیروزی برای هاینکس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ،یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ با پیروزی روز شنبه مقابل ولفسبورگ توانست به رکورد 456امین پیروزی خود به عنوان بازیکن و مربی در سطح اول فوتبال آلمان دست یابد و رکوردی جدید را از این حیث به نام خود ثبت کرد.

به نقل از کیکر، هاینکس پس از پیروزی در هفته 19ام مقابل ولفسبورگ در گفتگویی با شبکه تلویزیونی اسکای گفت:" من 66 ساله هستم و برای شکستن رکورد اتو ری هاگل به آن نیاز داشتم." با توجه به پیروزی های بسیاری که هاینکس در لیگ سطح اول آلمان بدست آورده بود ولی هرگز حساب تعداد بردهای خود را نداشت.
هاینکس در این مورد می گوید:" کسب این تعداد پیروزی در بازی ها آنجنان نیز آسان تر از سرمربی بایرن بودن نیست."
اما در تعداد پیروزی های که سرمربیان شاغل در بوندسلیگا کسب کرده اند همچنان مرد سابق وردربرمن و کایزرزلاترن اتو ری هاگل با 387 پیروزی در صدر جای دارد و پشت سر او هاینکس بهمراه ادوو لاتک با 282 پیروزی قرار گرفته اند.
در این جدول نام چند سرمربی حاضر در بوندسلیگا نیز به چشم می خورد،فیلیکس ماگات سرمربی ولفسبورگ نیز که دیروز مقابل بایرن با حساب 2 بر 0 شکست خورد با 224 پیروزی در رتبه هفتم جدول پیروزترین مربیان بوندسلیگا جای دارد و توماس شاف (شاگرد اتو ری هاگل) با کسب 213 پیروزی بدنبال ماگات و در رتبه هشتم قرار دار

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 08:58

یعنی چی؟؟؟!!!
منظورتون از گذاشتن این مطلب چی بود؟!؟!!؟
یعنی این یارو باعث شد ما ببریم....
ااااه!!!!!!!
خوشحالم هست!!!!!!!!

مصطفی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 12:10

پ نه پ . وولفسبورگ به خودش گل زد بعدشم ما بردیم

مهسا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 15:33

مصطفی جون منظورم این نبود!!!!کنایه زدم!!!!
من ازش بدم مباد....به هیچ دردیم نمیخوره!!!!

مصطفی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 16:49

من فکر می کنم بایرن هر مربی بیاره همینه . من که کلا بیخیال انتقاد به مربی و بازیکنام چون دستم به هیچ جایی نمیرسه . من همیشه امید وارم و تنها چیزی که از ژؤمنها به خوبی یاد گرفتم همینه

MER3AD دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:44

دنیزلى؛ دنیزلى؛ عجب تیمى ساخته این یارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد