وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ عملیات بازگشت برای باواریایی ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ بایرنی ها پس از پشت سر گذاشتن هفته ای دشوار در 19امین هفته بوندسلیگا به ایستگاه فیلیکس ماگات و شاگردانش رسیدند. 

شکست 3 بر 1 هفته گذشته مقابل گلادباخ موجب شد تا بایرن با از دست دادن فاصله امتیازی خود با سایر رقبا اکنون برحسب تفاضل گل صدرنشینی بوندسلیگا را حفظ کند.

رومنیگه مدیر ورزشی بایرن با ناراحتی از نتیجه بدست آمده در دیدار هفته گذشته بیان کرد: "بایرن باید در دیدار آینده مقابل وولفسبورگ واکنش مناسبی از خود نشان دهد." یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها نیز نظری همسو با مدیر باشگاه دارد و اذعان کرد: "من به تیم خود گفتم که هیچ شرایط نامطمئنی وجود ندارد و من انتظاری جزء یک عملکرد متفاوت از شما نخواهم داشت. نه فقط در دیدار برابر وولفسبورگ بلکه این شرایط را تا پایان فصل از همه بازیکنان می خواهم."

باستین شواین اشتایگر کاپیتان دوم باواریایی ها و رهبر میانه میدان بایرن نیز با پذیرفتن شرایط نه چندان مناسب برای بایرن گفت: "ما در نقطه نامناسبی قرار داریم ولی من امیدوارم همانند وضعیتی که در ابتدای فصل با آن روبرو شدیم عمل کنیم." ملی پوش 27 ساله بایرن با یادآوری شکست 1 بر 0 در دیدار افتتاحیه این فصل مقابل گلادباخ از هم تیمی های خود خواست همانند اوایل فصل که پس از این شکست توانستند در 8 دیدار پیاپی دروازه خود را بسته نگاه دارند و 13 هفته بدون شکست باشند عمل کنند. شواینی در این مورد گفت: "من برای انجام این کار بسیار اعتماد به نفس دارم."

 

بازگشت ریبری به ترکیب 

این اعتماد به نفس شواینی تا حدودی به بازگشت دوباره فرانک ریبری نیز باز می گردد. ستاره فرانسوی بایرن پس از ماریو گومز،  با هشت گل زده بهترین گلزن باواریایی ها محسوب می شود. او بار دیگر به سمت چپ تهاجمی بایرن در دیدار با وولفسبورگ باز می گردد. شواینی در مورد ریبری می گوید: "به نظر من او یکی از پنج بازیکن برتر جهان است." یوپ هاینکس نیز با نظر باستین موافق است و می گوید: "وقتی فرانک در ترکیب حضور دارد کیفیت بازی ما بسیار بالاتر می رود و بیشترین قدرت آتش را در خط حمله داریم."

 

احترام ماگات برای فرانک ریبری 

فیلیکس ماگات نیز برای ریبری احترامی ویژه قائل است. او که در سال ها 2005 و 2006 توانست با بایرن دو قهرمانی آلمان را کسب کند از قدرت بالای تهاجمی بایرن با حضور فرانک ریبری آگاه است. او نیز با تحسین از ریبری می گوید: "من ترجیح می دادم که این دوست فرانسوی ما یک بازی دیگر نیز محروم بود." بازگشت این ستاره فرانسوی به معنی حضور او مقابل آرین روبن در دو سوی بال تهاجمی بایرن است. این خبری بد برای ماگات و شاگردانش خواهد بود زیرا این ترکیب رویایی بایرن را کمتر تیمی در جهان می تواند کنترل کند و مقابل آن مقاومت نماید درحالیکه وولفسبورگ با دریافت 34 گل سومین خط دفاعی ضعیف بوندسلیگا را در اختیار دارد.

یوپ هاینکس پس از شکست مقابل گلادباخ به بازیکنان خود تذکرات لازم را داده است و می گوید: "ما باید با کاهش اشتباهات خود تمرکز بسیار بالایی در مقابل وولفسبورگ داشته باشیم." او حتی به طور مستقیم به شواین اشتایگر رهبر خط میانی خود دستور داد تا تهاجم بیشتری بر روی دروازه حریف داشته باشد. باستین در طول هفته با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شد ولی با معاینه پزشکان به سرعت به تمرینات بازگشت و می تواند بایرن را در دیدار امروز یاری کند.

 

فن بویتن و کنتنتو مصدومان بایرن 

شواین اشتایگر در مورد مصدومیت خود گفت: "مفصلم به راحتی حرکت نمی کند اما من خوبم و احساس می کنم آماده هستم شرایط مناسبی را نیز در تمرینات داشتم." بدین ترتیب بایرن در این دیدار با غیبت فن بویتن (شکستگی انگشت پا) و کنتنتو (شکستگی پا) مواجه خواهد بود. بواتنگ در مرکز خط دفاع جای فن بویتن را پر خواهد کرد و رافینیا نیز بار دیگر به ترکیب بایرن در سمت راست خط دفاعی اضافه خواهد شد.
حضور برنو برای اولین بار در ترکیب 18 نفره هاینکس نیز از نکات جالب توجه این دیدار خواهد بود.

مونیخ به شدت در انتظار اولین دیدار بایرن پس از کریسمس در آلیانس آرنا است. یوپ هاینکس با توجه به شکست هفته پیش می گوید: "من همچنان بر این عقیده هستم که تعطیلات و اردوهای آماده سازی بسیار خوبی را در نیم فصل سپری کردیم و در فرم بسیار خوبی قرار داریم." او همچنین با اشاره به پیروزی 1 بر 0 وولفسبورگ در هفته گذشته برابر کلن آن را هشداری برای بازیکنان خود خواند تا تمرکز بیشتری در این دیدار از خود نشان دهند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 06:36

آقا من فرکانس شبکۀ دبی اسپورت 2 رو دارم ولی نه تصویر دارم نه صدا. شما همچین مشکلی ندارین؟!

فرکانس 12.111 هستش دیگه؟!

الان جدیدا ۱ و ۲ هر دوش شده ۱۲۱۲۹ فقط video pid هاش فرق میکنه.
اگه یه بار دیگه سرچ کنی فرکانس جدیدش به لیستت اضافه میشه.

Faryan شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 08:47

محمد این لینک عکس رو باز کن همه فرکانس ها هست از خود سایت دبی اسپورت ورداشتم مال من هم صدا داره هم تصویر ... ... ...

راستی وقتی تحلیلی رو از جایی ور میدارین اسم مترجمش رو حذف نکنین واقعا ارزش کار مترجم از بین میره کسی که ساعت ها وقتش رو برای ترجمه این متن طولانی گذاشته ... ... ... ...

Faryan شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 08:47

http://up5.iranblog.com/images/47651184511366896128.png

محسن اشتایگر شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 09:55

خوشبه حالتون ما ماهواره نداریم

محمد_13 شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 12:14

به آقا فریان گل. قربان همشهری...

th.m شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 18:28

دبی اسپورت بازیا رو میگیره دیگه؟؟!!من الان میرم....

Faryan شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 22:51

نوکرم داش ممد ... ... ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد