وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد بایرن برای جذب مونتولیوو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬باشگاه بایرن مونیخ برای جذب ریکاردو مونتولیوو هافبک ملی پوش باشگاه فیورنتینا ابراز علاقه کرد.

به نقل از سایت 2-4-4، باواریایی ها که دز ابتدای فصل نیز برای جذب این هافبک 26 ساله ابراز علاقه کرده بودند اکنون رسما با ارائه پیشنهادی 7 میلیون یورویی به باشگاه فیورنتینا خواهان جذب او شدند.

نظرات 7 + ارسال نظر
erfan bayern جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 20:31

omran age begirim. hamash harfe.





مهدی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:17

بدرد نمی خوره هر چند اگر هم بخوره ما که بازیکن بگیر نیستیم!!

علی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:28

حسین جان خودت بهتر از ما میدونی بایرن بازیکن نمیخره لاعقل تو این وبلاگ حرفی از خرید نزنیم بهتر نیست حالم از خرید و از نرلینگر و هوینس که با شعور هواداران خودشون بازی میکنه بهم میخوره

کورش جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 23:04

درخواست کمک از دوستان و مدیران وبلاگ:
من مستند بایرن رو که گذاشتین دانلود کردم ولی وقتی فایل رو extract میکنم تا 87% که میشه اخطار میده. چه کنم؟؟؟

ممنون

شاید درایوتون برای اکسترک جا نداره
شایدم ناقص دانلود شده

محمد۱۰ روبن شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 00:14

سلام منم با مستند مشکل داشتم هرکاریش کردم اجرا نمیشه!!!نزدیک 700مکابایت دانلود کردیم اخرشم این شد

فراز شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 03:39

حتما بد دانلوذ کردین
من که دانلود کردم خیلی خوب هم اجرا شد
از دئستان هم خیلی تسکر میکنم

کورش شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 07:18

بد دانلود کردین منظورتون چیه؟
مثل همه ی فایل ها با IDM دانلود کردم. مشکلی نبود تو دانلود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد