وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: باید یاد بگیریم چگونه با شکست ها کنار بیاییم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬این مربی باتجربه معتقد است تیمش از کیفیت بالایی برخوردار است اما تاکید کرد که جنبه های ذهنی نیز به همان اندازه اهمیت دارد.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد اگر این تیم بخواهد در این فصل به موفقیت برسد باید یاد بگیرد که چگونه با شکست ها کنار بیاید.

این مربی باتجربه معتقد است تیمش از کیفیت بالایی برخوردار است اما تاکید کرد که جنبه های ذهنی نیز به همان اندازه اهمیت دارد.

او در گتگو با نشریه بیلد گفت:" تیم باید بفهمد و یاد بگیرد که داشتن کیفیت بالا این روزها به تنهایی کافی نیست. همه باید آماده باشند تا در زمان های سخت به کمک تیم بیایند.

ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و کیفیت بالایی داریم اما به این خاطر نمی توانیم آسوده خاطر باشیم و تنها به اینکه بایرن هستیم دلخوش کنیم. این وظیفه من است که به بازیکنان این را یاد بدهم."

هاینکس همچنین در پاسخ به انتقاد گومز در مورد ساکن بازی کردن بایرن گفت:" من تنها می توانم نمایش های تیم در گذشته را با این فصل مقایسه کنم و همچنین نتایجی که کسب کردیم."

مربی سابق رئال و بیلبائو در مورد مدعیان قهرمانی این فصل بوندس لیگا گفت:" ما باید به شالکه و گلادباخ هم احارم بگذاریم. آنها فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهند. دورتموند مدافع عنوان قهرمانی است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود."

بایرن، دورتموند و شالکه در حال حاضر 37 امتیازی هستند و در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 20:53

برو.......نذار من دهنمو باز کنم.
گند زدی به تیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد