وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: در مورد سه گانه صحبت نمی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬من نمی توانم صحبت در مورد کسب سه گانه را درک کنم فقط بااین کار به افزایش فشار و تنش برروی تیم کمک خواهیم کرد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن اعتقاد دارد فشار های بسیاری پس از شکست مقابل گلادباخ بر بایرن وارد آمده و آن ها در دیدار مقابل ولفسبورگ در برابر این فشارها واکنش نشان خواهند داد.
به نقل از مجله محلی باواریا، رومینیگه در گفتگویی با این مجله محلی عنوان کرد:" بایرن روز شنبه مقابل ولفسبورگ از خود واکنش نشان خواهد داد. بازی مقابل گلادباخ دیداری نبود که من آن را بپسندم. شما دیدیدکه در آن دیدار ما شور و نشاط خود را از دست داده بودیم در حالیکه این یک امر حیاتی در فوتبال است هدف ما قهرمانی در آلمان است و آن را در صورتی می توانیم کسب کنیم که درماه های اینده روی آن متمرکز باشیم."
"قهرمانی برای ما بسیار سود آور خواهد بود ولی صادقانه بگویم من نمی توانم در مورد کسب تمامی عنوان ها صحبت کنم." رومینیگه در ادامه می افزاید:" من هشدار می دهم سطح توقعات بسیار بالا است (این میوه ها در حایی بسیار بلند قرار گرفته اند) ما نباید از حالا در مورد آرزوی فینال آلیانز آرنا صحبت کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 15:01

نباید هم بکنی.
ما تو یک گانه اش موندیم.
3 گانه اش پیش کش!!!!

محمد باواریا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 17:12

[b]اصلا با این حرف موافق نیستم یعنی چه که فشار روی تیم زیاده؟مگه فشار و توقعات روی بارسا و رئال زیاد نیست؟؟؟
مگه ما دو فصل پیش تو هرسه جام نبودیم و دوتا شو کسب کردیم؟
این حرف نشون از ترس داره و اینکه ما به تیم و مربی و بازیکنا ایمان نداریم...
باید باید باید با قدرت پیش بریم ما هرسه جام رو میخوایم tofangdar bavariaemot[/b]

محمد_13 پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 17:37

شما با این وضعیت در مورد یگانه هم صحبت کنی زیاده...

محسن اشتایگر شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 10:14

چرا حرف نزنیم بوندسلیگا وحذفی که اسونه فقط جام قهرمانان مشکله که اونم میزبانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد