وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا او مدافع آینده بایرن خواهد بود؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬باشگاه بایرن مونیخ در نقل او انتقالات تابستانی مطمئنا بدنبال جذب یک مدافع مرکزی خواهد بود و یان ورتونگن بازیکنی است که توجه سران این باشگاه را به خود جلب کرده است. با توجه به گزارش های رسیده باید احتمال این انتقال را بسیار قوی دانست.

به نقل از سایت خبری TZ، یان ورتونگن نامی است که این روزها به عنوان شکار جدید باشگاه بایرن در رسانه های هلندی از او نام برده می شود. حتی شایعاتی مبنی بر پیشنهاد 15 میلیونیباشگاه بایرن برای به خدمت گرفتنوی نیز مطرح شده است تا چه حد این شایعات به واقعیت نزدیک است؟
این مدافع 24 ساله می تواند چندین فصل دفاع بایرن را تضمین کند او تا سال 2013 با آژاکس قرارداد دارد و می تواند جانشین مناسبی برای فن بویتن مدافع بلژیکی و 33 ساله بایرن باشد. ورتونگن 31 بازی ملی درکارنامه دارد و با فیزیک مناسب بدنی 1.89 متر قد می تواند در هر نبرد هوایی موفق باشد.
ورتونگن با باشگاه آژاکس برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است او به شبکه تلویزیونی AT5گفت:" ما در مورد تمدید قرارداد صحبت کردیم اما این مذاکرات به بن بست خورد." او ادامه داد:" شاید رفتن من برای آژاکس نیز خوب باشد. من فکر می کنم می توانم در آینده تغییر خوبی برای خود ایجاد کنم."
باشگاه های بزرگی همچون بایرن و اینتر برای جذب این مدافع اعلام آمادگی کرده اند با این وجود این مدافع به نظر علاقه ای به جدایی از آژاکس در این برهه زمانی ندارد. با وجود مصدومیت و غیبت دو ماهه فن بویتن گمانه زنی هایی برای جذب ورتونگن توسط باشگاه بایرن در نقل و انتقالات زمستانی به گوش میرسید که کرستین نرلینگر این نظرات را تا حدودی بی اساس خواند و گفت:" ما بوآتنگ را در این پست داریم که در وهله ی اول برای مدافع مرکزی به بایرن اضافه شد لوئیس گوستاوو و تیموشک نیز بازیکنان دیگری هستند که می توانند در این پست به میدان بروند.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 00:29

حالا بازیکن خوبیم هست؟

مهدی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 14:58

بیا نگاه کن.
بجای هوملس می خواد بره کیو بخره!!!
وااااااای خدا دارم دیوونه می شم از دست کار های اینا!!

محسن اشتایگر شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 10:19

آب در کوزه است واینا تشنه لب میگردن بابا هوملس رو بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد