وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کدام مربی در آینده جانشین هاینکس می شود؟

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درخشش تیم بروسیامونشن‌گلادباخ در اولین بازی دور برگشت بوندسلیگا مقابل باوارایی‌ها سبب شد تا رسانه‌ها از سرمربی این تیم به عنوان جانشین آینده یوپ هاینکس نام ببرند.

در چند ماه گذشته بحث های متفاوتی در رسانه‌ها در ارتباط با مربی آینده بایرن، تیم پرافتخار ژرمن‌ها مطرح بوده است.
در شرایطی که هاینکس ۶۶ ساله تابستان سال جاری برای سومین مرتبه در طول حیات  خویش، زمام امور مونیخی‌ها را برعهده گرفت و خطاب به مسئولان این تیم گفت برای دو، سه سال آینده در مقام  خویش باقی خواهد ماند که به تیم سرخ‌پوش کمک خواهد کرد، اما گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی در مورد مربی آینده این تیم همواره وجود داشته است.

در این ارتباط پس از آنکه در چند ماه گذشته گزارش‌هایی مبنی بر حضور احتمالی یورگن کلوپ (مربی بروسیادورتموند) و توماس توخل (مربی ماینتس) منتشر شد، اکنون برخی از رسانه‌ها احتمال می دهند لوسین فابرو، سرمربی گلادباخی‌ها زمامدار آینده بایرن باشد.
 
هرتابرلین، گلادباخ و شاید هم بایرن  

براساس گزارشی که نشریه اشپورت‌ بیلد در آخرین شماره خود منتشر کرده، لوسین فابرو که روز جمعه گذشته در جدال با همین بایرن‌ مونیخ به پیروزی شگفت انگیز ۳ بر یک رسید، مربی است که واجد شرایط کار نزد «اف.ث.هالیوود» (بایرن) است.

براساس نظر گزارشگر این نشریه پرتیراژ مربی سوئیسی مونشن‌گلادباخ، کسی است که از دیرباز سابقه دوستی دیرینه‌ای با کارل هاینتس رومنیگه، معاون بایرن داشته است. درست است این مربی تاکنون زمام امور تیم‌های بزرگ و هم‌ردیف با بایرن را نداشته، اما در ایستگاه‌های قبلی یعنی اف.ث.زوریخ و هرتابرلین، کارهای ارزشمندی انجام داده که مورد نظر تصمیم‌گیرندگان مونیخی، از جمله رومنیگه واقع شده است.

در مونشن‌گلادباخ نیز او امسال کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است بطوریکه از تیمی که فصل گذشته با خطر سقوط به دسته دوم دست به گریبان بود، قدرتی بوجود آورده که اکنون جزو چهار تیم اول لیگ ژرمن‌ها محسوب می شود و همینطور در دو بازی رفت و برگشت با بایرن، به پیروزی رسیده و شش امتیاز ارزشمند کسب کرده است.
«عملکردی»‌ خوب که از نظر مقامات بایرن پنهان باقی نمانده است.

 

شکست از مونشن‌گلادباخ جایگاه هاینکس را تضعیف نکرد 

با وجودی که بایرن در اولین مسابقه دور برگشت بوندسلیگا جمعه شب برخلاف انتظار ظاهر شد و ۳ بر یک از میهمان گلادباخی شکست خورد، اما مدیران باوارایی‌ اطمینان خاطر می دهند جایگاه مربی سالخورده اما پرانرژی و صاحب سبک تیم، تضعیف نشده است.

اولی هوینس، مدیر باشگاه در اینباره اظهار داشت: حتی اگر او اکنون ۶۶ سال سن نداشت، بازهم فکر عزل او را به خاطر یک شکست به ذهن خطور نمی دادم. او مربی قدرتمند و مسلط به کار است. تا جایی که حتی با وجود این سن و سال، آرزو می کنم ۴ ، ۵ سال دیگر یا حتی بیشتر در مسند کاری خود باقی بماند.

 

هر مدیر بایرن، نامزد خاص خودش را دارد 

به هرحال چه هوینس و چه دیگر مقامات مسئول باشگاه خوب می دانند دیر یا زود با توجه به شرایط خاص سنی هاینکس، دوره کاری بدون او نیز فراخواهد رسید. از این رو چاره‌ای نخواهند داشت که به فکر مربیان دیگری باشند.

در این ارتباط  آنچه از گوشه و کنار این تیم شنیده و دیده می شود، حکایت از این نکته دارد که هریک از مسئولان باشگاه، مربی را واجد شرایط کاری در مونیخ می دانند. به عنوان مثال از نظر نفر اول سرخ‌پوشان یعنی هوینس، میرکو اسلومکا، مربی کنونی هانوفر قابلیت نشستن روی نیمکت ذخیره بایرن را دارا است.

به باور این مقام قابلیت‌های فنی اسلومکا، زیاد است. البته در چند مصاحبه رومنیگه، معاون او، به طور غیر مستقیم از یورگن  کلوپ به عنوان گزینه مربیگری آینده تیم سخن به میان آورده است.  به اعتقاد «فرد شماره دو»‌ کلوپ خصوصیات خیلی خوب زیاد دارد. از جمله این که به فوتبال تهاجمی معتقد است و می تواند خوب در بازیکنان، ایجاد انگیزه کرده و سیستم‌های بازی را با استفاده از نفراتش به صورتی مطلوب شکل دهد.

در این میان کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن در این مساله موافق حضور مارکوس بابل، مدافع صاحب‌نام اسبق ژرمن‌ها است.  اما شنیده می شود برای تحقق چنین حضوری او باید سختی زیادی را جهت متقاعد کردن نقطه نظرات دیگر مسئولان به جان بخرد. البته همین مقام نیم نگاهی نیز به تورستن فینک، مربی جوان و جویای نام پیشین بازل و کنونی هامبورگ دارد. اما برای تحقق چنین حضوری او همانند قضیه بابل باید متحمل انرژی زیادی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
MER3AD چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:51

این مربی دورتموند خیلی خوبه
دورتموند با این که بازیکن به درد بخور اون چنانی نداره اما خوب خودشو بالا کشیده تو بوندس لیگا
پرویز مظلومیو حمید استیلی هم خوبن
اگه دنیزلی رو بیارن که خیلی حال میده تیم ۴ تا ۴تا گل میخوره

MER3AD چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:52

در ضمن مهاجم فقط فونیکه سی!!! عجب هتریکی کرد امروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد