وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلارهای نفتی پاریس سنت ژرمن به سوی فرانک ریبری!


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه قصد دارد به لطف دلارهای بی شمارش  به تقویت خود بپردازد. اکنون نام فرانک ریبری در کنار سایر نام های بزرگ برای پیوستن به این تیم فرانسوی قرار گرفته است.

پاریس یکبار دیگر در پی برگزاری جشن روز موعود است. اکنون پس از اینکه تیم لیون تقریباً به مدت یک دهه به عنوان سلطان فرانسه و نماینده کشور فرانسه در اروپا ، شناخته می شد ، تیم پاریسن سنت ژرمن به رقیبی بزرگ و جدی برای آنها تبدیل شده است.

اکنون تیم پاریسن سنت ژرمن به لطف دلار های نفتی مالکان قطری اش از پشتوانۀ بسیار عالی مالی برخوردار است ، تا جایی که تاجران قطری به فکر تشکیل یک تیم قدرتمند با اسامی بزرگ دنیای فوتبال می باشند.

هر روز شایعاتی در مورد بازیکنانی نظیر ، دیوید بکام ، الساندرو دل پیرو ، کارلوس توز ، فرانک لمپارد و چند ستارۀ بین المللی دیگر به گوش می رسد که احتمال دارد به زودی زیر نظر کارلو آنجلوتی ، سرمربی کنونی باشگاه پاریس سنت ژرمن مشغول به کار شوند.

اکنون مشاور این باشگاه فرانسوی نام فرانک ریبری و سمیر نصری ، بازیکنان فرانسوی دو باشگاه بایرن مونیخ و منچستر سیتی را هم به این لیست اضافه کرده است و در مصاحبه با خبرگزاری اکیپ فرانسه گفت: "نصری و ریبری مشغول انجام وظایفشان هستند ، اما آنها انتخاب های دیگری برای زندگی دارند ، چون می توانند پاریس را انتخاب کنند و به خانه و اعضای خانواده شان نزدیک شوند."

هرچند در صورت انجام این اتفاق باشگاه فرانسوی کار خارق العاده ای را انجام داده است. زیرا فرانک ریبری قراردادی تا سال 2015 میلادی با باشگاه بایرن مونیخ دارد و خود مشاور باشگاه پاریس سنت ژرمن می داند که لااقل از لحاظ شکوه و اعتبار با باشگاه آلمانی فاصله دارند. او در این خصوص گفت: " در حال حاضر ما نمی توانیم دو تیم بایرن مونیخ و پاریس سنت ژرمن را با هم مقایسه کنیم اما امیدواریم روزی این اتفاق بیفتد."

نظرات 6 + ارسال نظر
MER3AD سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 21:47

خدا نکنه
اگه بره بازیکن به این خوبی نمیتونیم پیدا کنیم

مهدی سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 22:39

برو بینیم بابا.
تیم پولدار تر از شما خودشونو جر دادن ریبری نرفت.
شما که جای خود دارین!!

محمد_13 سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 23:03

پاریس سنت ژرمن دیگه از منچستر سیتی شاخ تر نیستش که...

تیم مدیریتی وبلاگ نامه چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 09:51 http://weblogsname.blogfa.com/

با سلام .
وبلاگ زیبای شما در بخش امتیاز گیری " وبلاگ نامه " با توجه به اینکه تازه به جمع ما پیوسته اید ، امتیاز خوب دو را کسب کرد .
با تبریک به شما دوست عزیز ، امیدواریم رتبه و قلب های زرد شما همیشه رو به افزایش باشد .
جهت مشاهده رتبه و نحوه امتیازگیری به " وبلاگ نامه " مراجعه کنید .

محسن اشتایگر چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:34

ها ایکه گفتی یعنی چه؟

محمد_13 چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:19

امیر حسین ، میشه به جای علامت سوال ، عکس منو بذاری به عنوان بازیکن برتر بازی مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ؟! پول خوبی هم میدم!!!

عکس تورو باید بزارم اون بالای بالا وبلاگ مال خودته محمد جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد