وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سپ مایر: تر استگن با نویر برابری می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سپ مایر دروازه بان افسانه ای سالهای دور بایرن معتقد است که مارک آندره تر استگن دروازه بان ۱۹ ساله گلادباخ در سالهای آتی٬ به سطح مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان می رسد.

سپ مایر اسطوره دروازه بانی تیم بایرن از عملکرد مارک آندره تر استگن دروازه بان جوان تیم گلادباخ تمجید می کند و اظهار دارد که این دروازه بان ۱۹ ساله می تواند همتا و رقیبی جدی برای مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش بایرن ٬ در تیم ملی آلمان باشد.

جمعه شب گذشته دو تیم گلادباخ و بایرن رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم گلادباخ با نتیجه ۳-۱ بایرن را شکست داد. با توجه به مسابقه٬ سپ مایر دو دروازه بان را با یکدیگر مقایسه می کند. و ادعا می کند که تفاوت اصلی بین این دو دروازه بان تجربه بیشتر نویر ۲۵ ساله است.

سپ مایر در گفتگویی با بیلد می گوید: "مارک واقعا با مانوئل برابری می کند. اما نویر بر او تقدم دارد. نویر برای بایرن بازی می کند و می تواند با حضور در میادین بین المللی خود را نسبت به تر استگن متمایز کند. اما تر استگن هم در حال حاضر دروازه بان بزرگی است."

مانوئل پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به طور مداوم برای تیم ملی به میدان رفته است در حالی تر استگن به تیم ملی آلمان هنوز راه پیدا نکرده است اما او نامزد اول پیراهن شماره یک تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد