وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: با یک پاس نابجا ، باعث شکست تیم شدم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در دیدار نخست دور برگشت بوندسلیگا ، با نتیجۀ سنگین 3 بر 1 مغلوب تیم مونشن گلادباخ شد. نظرات مانوئل نویر ، شواینی و سرمربی گلادباخ را می توانید در ادامۀ مطلب مشاهده نمایید.

شواین اشتایگر: ما گل اول را به آنها تقدیم کردیم. برای گل های دوم و سوم ، ما بی جهت توپ را در جریان جبران نتیجه از دست دادیم. گلادباخ فقط دفاع می کرد و منتظر ضد حمله بود. ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و آنها بهره برداری کردند. ما سعی کردیم برای آن وضعیت تلاش کنیم ، اما در مقابل چنین دفاع سخت گلادباخ کار آسانی نبود. متاسفانه ، این یک سرازیری فاجعه بار بود. که یک تیم با کار دفاعی ابتکار عمل را در دست بگیرد.

مانوئل نویر: گل اول اشتباه من بود. می خواستم توپ را بلند و به سمت راست بفرستم ، به سمت آرین روبن و توماس مولر. من اشتباه کردم ، و ماکو ریوس از آن به سادگی استفاده کرد. من بسیار متاسفم. من راه شکست تیم را با یک پاس نابجا باز کردم. بدیهی است ، من شرمنده ام.

لوسین فاوره ( سرمربی مونشن گلادباخ ): من بسیار بسیار راضی هستم. پیروزی 3 بر 1 برابر بایرن مونیخ بسیار بسیار خوب است. قرار گرفتن در برابر بایرن همیشه سخت است. آنها واقعاً با کلاس جهانی بر روی توپ کار می کنند. هدف امروز ما دفاع خوب و ضد حملۀ خوب بود و بازیکنان من به خوبی آن را به اجرا گذاشتند. هدف ما جمع آوری امتیازات است و برای کسب هر امتیاز در تمام مسابقات مبارزه خواهیم کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
alireza شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:25

vaghean eshtebahe neuer baese bakht shod.
vali bada saret manoel joon

کورش شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 13:03

دوستان من سفر بودم
یعنی بایرن خیلی بد بازی کرده؟؟؟؟

سعید شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 14:28

داداش کوروش ما به نویر و این کمک داورهای لعنتی باختیم . گلاد باخ دیشب عالی بود دوتا تک به تک بایرن را افساید اعلام کردن.

th.m شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 14:58

عزیزم.....الان حتما عذاب وجدان داره!!!!اکشال نداره ایشاا.. بازی بعد ۳تا موقعیت صد در صدو میگیری....میگم دوستان این شبکه های فوتبال مگه کارتی نیستن!!!ای کاش میشد انلاین دید.....حداقل یکی گزارش زنده بذاره!!!بنویسه!!!

محمد_13 شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:41

آقا این شبکۀ دبی اسپورت در نایلست ، مجانی هستش.

کورش شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:50

مرسی از دوستان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد