وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: به فکر شکستن رکورد گرد مولر نیستم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز مهاجم آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که به فکر شکستن رکورد برترین گلزن تاریخ بوندسلیگا نیست.

این مهاجم 26 ساله فصلی رویایی را پشت سر می گذارد و با به ثمر رساندن 16 گل توانست نامش را به عنوان برترین ورزشکار سال 2011 مونیخ ثبت کند و بیست و شش درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

اکنون این طور به نظر می رسد که گومز در مسیر پشت سرگذاشتن رکورد گرد مولر که بیشترین گل در طول یک فصل را با به ثمررساندن 40 گل به نام خود ثبت کرده است. ولی مولر در صحبتهایی اعلام کرد که به عناوین فردی اهمیت نمی دهد.

مولر در صحبتهایی به آبندزیتوگ مونشن گفت: «این هدفی نیست که من برای خودم در نظر گرفته باشم. برای من مهمتر این است که به روند گلزنی ام در طول سالهای سال ادامه دهم. من ترجیح می دهم تا پنج سال متوالی، سالی 20 گل به ثمر برسانم تا اینکه در یک سال به 40 گل برسم و سال بعد تنها 8 گل بزنم.»

قرارداد گومز با بایرن در پایان فصل آینده به اتمام می رسد ولی او در فکر ترک رختکن باواریایی ها نیست: «من هیچ انگیزه ای برای تغییر ندارم. من در یکی از بهترین باشگاه های دنیا هستم، پس چرا باید به فکر پیوستن به تیم دیگری باشم؟»

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 13:11

داشتن ثبات که خیلی مهم و خوبه ولی باید به فکر شکستن رکورد هم باشی!!

سیمین پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 19:00 http://www.germangilr.blogfa.com

عاشقشم واقعا گل هست این ماریو ایووووووووولا با این حرفای زیبا

محسن اشتایگر شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:03

تو کجا و گرد مولر کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد