وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: غیبت ریبری مشکلی برای بایرن ایجا نمی کند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نیم فصل دوم بوندسلیگا جمعه شب با دیدار بایرن مقابل گلادباخ آغاز می شود. بایرن در اولین دیدار خود در حالی به مصاف حریف می رود که آن ها در نیم فصل اول در ورزشگاه خانگی خود مقابل گلادباخی ها با نتیجه 1 بر 0 متوقف شده بودند.

به نقل از TZ، یکی از مهمترین غایبان این دیدار فرانک ریبری خواهد بود که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل کلن این بازی را از دست داد. فیلیپ لام در این مورد گفت: "از غیبت ریبری بسیار متاسف هستم ولی نبود او نمی تواند مشکلی برای بایرن ایجاد کند."

پس از عملکرد باشکوه بایرن در دور رفت و رهایی آن ها از بند مصدومیت بازیکنان تاثیر گذاری که در طول نیم فصل دچار آسیب دیدگی شده بودند تنها دغدغه ای که می تواند ذهن هاینکس را در اولین دیدار دور برگشت مقابل گلادباخ مشغول کند انتخاب جایگزین برای فرانک ریبری است.

تونی کروس در چند دیدار تدارکاتی بایرن در سمت چپ به کار گرفته شد او در این مورد می گوید: "کار کردن در این پست برایم بسیار خوب بود. حضور در سمت چپ هجومی چندان نیز برایم تازگی ندارد. "البته به نظر می رسد تونی کمی در این مورد اغراق کرده باشد بهر حال او مطمئنا نمی تواند کیفیت بازیکنی متخصص در این پست به مانند ریبری را به نمایش بگذارد.

فیلیپ لام نیز در این مورد ادامه می دهد:" فرانک در نیم فصل اول عملکرد فوق العاده ای برای بایرن داشت اما بایرن به یک بازیکن متکی نیست همانگونه که ما در دوره مصدومیت باستین نیز توانستیم نتایج خوبی بدست آوریم بدون ریبری نیز می توانیم روند خود را ادامه دهیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
th.m چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:10

ریبری نیس!؟هورا....!!!اخ جونمی جون....!!!!بایرن سوراخش میکنه.....

مهدی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:15

th.m چرا از نبود ریبری خوشحالی؟؟

محسن اشتایگر چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:02

خله دیگه

th.m پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 10:03

خیلی با ادبی.....
حیف که میگن جواب ابلهان خاموشیست.........
اونم یکی مث تو.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد