وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بایرن آماده کسب قهرمانی بوندسلیگا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت در کنار آمادگی و با وجود تحمل فشار‌های مسابقات قهرمان بوندسلیگا خواهیم شد.

در شرایطی که پیکارهای دور برگشت بوندسلیگا از روز جمعه آینده با انجام بازی بایرن در خانه بورسیامونشن‌گلادباخ پس از وقفه‌ای ۳۲ روزه  آغاز خواهد شد، یوپ هاینکس در گفت‌وگویی با سایت بایرن اظهار داشت:در روزهای گذشته روی پرسینگ، پاسکاری، بازی در جا، حرکت در فضای حمله و کارهای ترکیبی که در خلال فصل زیاد فرصت تمرین نداریم کار کرده‌ایم. با این حال هنوز کار را تمام شده تلقی نمی‌کنم. زیرا هر دیدار شرایط خاص خود را دارد. با از سرگیری مسابقات بر سرعت کار افزوده خواهد شد و در این میان با وجود انجام تمرینات مختلف و تحمل فشارهای گوناگون است که تیم می‌تواند به موفقیت نهایی برسد. چیزی که به آن باور دارم.
این مربی که موفق شد باوارایی‌ها را در پایان دور رفت به مقام قهرمانی برساند، در این مصاحبه در مورد چند موضوع نقطه نظرش را بیان کرده است.
 
*شروع دور برگشت خوشحالیم از روز جمعه آینده همه چیز در بوندس لیگا از سرگرفته خواهد شد و ما مقابل حریفی خواهیم ایستاد که سال گذشته نمایش بسیار خوبی داشت. مونشن‌گلادباخ جلوی سقوطش به دسته دوم را گرفت و اکنون با ۴ امتیاز کمتر درمکان چهارم قرار دارد. حریفی که مقابله با آن قطعا راحت نخواهد بود. ضمن آن‌که از سیستم دفاعی خیلی خوبی نیز استفاده می‌کنند. به همین خاطر است که به حریفان کم فرصت گلزنی داده‌اند و گل خورده کمی دارند. از این گذشته بازی بایرن و مونشن‌گلادباخ به روال سنتی همیشه رویدادی ویژه در بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.
 
* مونشن‌‌گلادباخ
به عنوان بازیکن در مونشن ‌گلادباخ بود که پاگرفتم. حتی اولین تجربه‌ مربیگری‌ام را در همین تیم بدست آوردم. بدیهی است که با مدیرانش تعامل خوبی دارم و به خاطر سال‌ها حضور در این تیم، افراد زیادی را آنجا می‌شناسم.
 
*وضعیت تیم در دوره آماده سازی
حتی در روزهای گذشته نیز روی پرسینگ، پاسکاری، بازی در جا، حرکت در فضای حمله و کارهای ترکیبی را که در خلال فصل زیاد فرصت تمرین نداریم را کارکردیم اما مسابقات شرایط خاص خود را دارند.  با از سرگیری مسابقات بر سرعت کار افزوده خواهد شد و در این میان تنها تحمل فشارها است که می‌تواند تیم را به موفقیت نهایی برساند.
 
*ترکیب احتمالی برای بازی جمعه شب

هنوز در این زمینه در حال بررسی هستم.  اما باید منتظر وضعیت شواین اشتایگر شویم. چرا که مختصر مصدومیتی از ناحیه زانو دارد. اگر حضورش قطعی شود، ترکیب یازده نفر اصلی خودم را برای رویارویی برابر گلادباخ در خاطر دارم.
 
*انتقادات تند برنو در اینترنت
از قبل با او توافق کردیم که برای تیم آماتورهای باشگاه به میدان رود و کسب آمادگی کند. از این رو وقتی شنیدم در اینترنت علیه باشگاه حرف زده، تعجب کردم. بعد خودش به من گفت سوءتفاهمی ایجاد شده و از این بابت متاسف است. سرانجام هم عذرخواهی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد