وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عذرخواهی برنو بابت بی احترامی به یوپ هاینکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬برنو مدافع 22 ساله و حاشیه ساز تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل بی احترامی به سرمربی بایرن یوپ هاینکس عذرخواهی کرد.

این مدافع که در مدت زمان حضورش در مونیخ بیشتر از سودرسانی موجب دردسر باواریایی ها شده است، بعد از انکه در یک بازی دوستانه برای تیم رزروهای بایرن به میدان رفت، از این که در تیم آماتورهای بایرن به کار گرفته شد، ناراحت شد. این مدافع برزیلی پس از آن، در یکی از شبکه های اجتماعی خشم خود را بروز داد و عصبانیت خود را به این موضوع با حمله به یوپ هاینکس نشان داد.
رومنیگه در اینباره می گوید: "ما از این موضوع مطلع شدیم و با برنو برخورد کردیم. برنو نیز از سرمربی تیم یوپ هاینکس عذرخواهی کرد و گفتگوی کوتاهی میان هاینکس و برنو انجام پذیرفت و در آن برنو اعتراف کرد که نوشته های موجود در شبکه های اجتماعی، توسط شخص وی نوشته شده است و بابت آن عذر خواهی کرد. برنو می داند که هاینکس توجه ویژه ای به وی دارد و تمرینات او را به دقت زیر نظر دارد. این بازیکن باید قدرشاناس باشد. من نیز اینبار یک اخطار به او دادم تا بار دیگر مرتکب چنین کارهایی نشود."
برنو چندی پیش به دلیل اتهام در آتش سوزی عمدی خانه اش در بازداشت بود و پس از آزادی مشروط نیز اجازه سفر به قطر را نیافته بود. سپس با پادرمیانی باشگاه بایرن و شخص یوپ هاینکس، پلیس مونیخ به او اجازه داد تا به همراه بایرن به خلیج فارس برود. در اردوی تمرینی قطر هر دو تیم اصلی و آماتورهای بایرن حضور داشتند که هر یک چند دیدار دوستانه را انجام دادند که از میان بازیکنان اصلی بایرن تاکاشی اوسامی و برنو در تیم رزروها نیز به بازی گرفته شدند.

نظرات 3 + ارسال نظر
th.m چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:50

افرین بچه خوب............

MER3AD چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 17:35

ولش کن این یارو رو

مهدی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:21

عجب آدم بی شعوری ها.
لابود با وجود این طرز بازی توقع داره فیکس هم باشه.
بابا اینو بندازین بیرون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد