وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ: در بایرن نسبت به سیتی همه چیز هماهنگ تر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، که در تابستان از منچسترسیتی به این باشگاه باواریایی پیوست، با مقایسه این دو باشگاه، بایرن را باشگاه هماهنگ تری توصیف کرد و معتقد است منچسترسیتی هنوز چیزهایی کم دارد.

بواتنگ تنها بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر، در تابستان با انتقالی 13.5 میلیون یورویی از منچسترسیتی به بایرن پیوست.

این ملی پوش آلمانی خیلی زود به یکی از چهره های اصلی بایرن در این فصل تبدیل شد و از کار کردن زیر نظر یوپ هاینکس راضی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در بایرن همه چیز هماهنگ تر است. در تمرینات، حضور مربی واضح تر است. منچسترسیتی 38 بازیکن داشت، بعضی ها اینجا تمرین می کردند، بعضی ها آن طرف. همیشه همین طور بود و خیلی جالب نبود. سیتی بازیکنان خوبی داشت اما در مجموع چیزی کم بود."

او همچنین در مورد بازی در تیم ملی آلمان شانس این تیم در رقابت های یورو 2012 گفت:" در تیم ملی آلمان، ترجیح می دهم در سمت راست خط دفاعی بازی کنم. این تا یوروست و بعد از آن ترجیح می دهم در مرکز خط دفاعی به میدان بروم. دوست دارم روزی یک مدافع میانی صرف باشم.

من از هاینکس پرسیدم می خواهد در نیم فصل دوم چطور از من استفاده کند . با توجه به در پیش بودن یورو، بد نیست که در سمت راست بازی کنم اما من به عنوان مدافع میانی به بایرن آمدم."
نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:40

پ ن پ
معلومه بایرن از عرب سیتی بهتره!!
راستی کونتنتو 4 هفته مصدوم شد.

farshad شنبه 24 دی 1390 ساعت 23:30

کنتنتو فایده ای نداره وقتی هیچ بازیی .بازی نمیدنش مصدومیتش زیاد مهم نیست فکر کنم.بایرن کو من سیتی کو

محسن اشتایگر یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 19:48

پس چی فکر کردی بایرن یعنی نظم وانضباط تازه عربا روهم راه نمیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد