وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیووانی البر: ادین ژکو برای بایرن مناسب می باشد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر ، مهاجم سابق باشگاه بایرن مونیخ معتقد است ادین ژکو ، مهاجم ملی پوش بوسنیایی باشگاه منچستر سیتی ، می تواند یک خرید بزرگ برای باشگاه بایرنی باشد که به دنبال یک مهاجم می باشد.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ ، اخیراً اعلام کرده بود که قصد دارند یک مهاجم کلاس بالا را به بایرن مونیخ اضافه کنند. از همین رو ، جیووانی البر برزیلی ، که از سال 1997 تا 2003 پیراهن باشگاه بایرن مونیخ را بر تن کرده ، معتقد است ادین ژکو می تواند خرید درستی برای باشگاه سابقش به حساب بیاید.

البر در این خصوص به سایت TZ گفت: "به نظر من ، او ] ژکو [ یک کاندید می باشد. او ارزش خود را در بوندسلیگا به اثبات رسانده است. و اگر شما این شانس را داشته باشید که خود را بر روی نیمکت منچستر سیتی گرم کنید یا اینکه وارد بایرن مونیخ شوید ، به سمت بایرن مونیخ حرکت می کنید ، درست است؟"

البر در ادامه می گوید که احساس می کند ، کلودیو پیزارو مهاجم کنونی باشگاه وردربرمن هم می تواند یک گزینۀ خوب دیگر برای باشگاه باواریایی باشد. البر در این مورد گفت: "کلودیو به خوبی در بایرن جا خواهد افتاد. او بازیکنی با کیفیتی بالاست و در سنی قرار دارد که لزوماً احتیاج نیست در تمام دیدارها به میدان برود."

نظرات 3 + ارسال نظر
mer3ad جمعه 23 دی 1390 ساعت 23:10

اینجور آدما ترقه هم نیستن؛ میخوان بمب باشن؟

ramin شنبه 24 دی 1390 ساعت 00:05

bazikone khoobiye vali pizaro pishnahadesh maskharas
man soldado ro az valencia tarjih midam, vali yekam geroone

مهدی شنبه 24 دی 1390 ساعت 00:35

به درد بایرن نمی خوره چون هم نیمکت نشین نیست هم گرونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد